Dlaczego warto inwestować w Google CSS? W dynamicznie rozwijającym się e-commerce Google CSS (Comparison Shopping Services) staje się kluczowym narzędziem do prowadzenia kampanii produktowych w Google. CSS umożliwia właścicielom e-sklepów efektywniejsze zarządzanie budżetami reklamowymi, oferując przy tym możliwość promocji produktów spoza Google Merchant Center. Jedną z kluczowych zalet korzystania z CSS jest redukcja kosztów za ... Jak Google CSS wpływa na sukces w sprzedaży online?
W ostatnich dniach w Polsce wybuchła głośna dyskusja na temat tzw. „alkotubek” – małych opakowań alkoholu, które pojawiły się w sklepach, co wywołało falę oburzenia i pytań o odpowiedzialność w sprzedaży alkoholu. Problem polegał na tym, że produkty te były łatwo dostępne. Budziło to obawy związane z odpowiedzialnym handlem alkoholem, zwłaszcza w kontekście ochrony młodzieży. ... Allegro wprowadza alkohol do kategorii „Supermarket”
Chciałbyś pojawiać się w swoich materiałach marketingowych, ale przeraża Cię wizja występowania przed kamerą? Mamy rozwiązanie, które zrewolucjonizuje Twój marketing wideo! To cyfrowy awatar. Rewolucja w wideo marketingu z Sales Intelligence – cyfrowy awatar! Jeżeli marzysz o profesjonalnych materiałach wideo bez stresu i zbędnych godzin spędzonych przed kamer, nasza nowa usługa wykorzystująca sztuczną inteligencję to ... Twój cyfrowy wizerunek z Sales Intelligence! INFOGRAFIKA
Wyobraź sobie, że prowadzisz sklep internetowy. Codziennie przygotowujesz oferty, aktualizujesz opisy produktów i dbasz o szybkie dostawy. W pewnym momencie zauważasz, że liczba Twoich ofert w wynikach wyszukiwania na Allegro spada, mimo że produkty się sprzedają. Co się stało? Czy to chwilowy spadek, czy może coś większego? W październiku 2024 roku nadejdzie rewolucja, która zmieni ... Zmiany na Allegro! Nowe reguły gry dla sprzedawców
Czy wyobrażasz sobie przyszłość, w której większość naszych zakupów odbywa się wyłącznie online? Sektor e-commerce w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie, co budzi pytania o przyszłość tradycyjnego handlu. Przyjrzyjmy się zatem aktualnej sytuacji rynku e-commerce, wyzwaniom, jakie przed nim stoją, oraz prognozom na przyszłość, aby odpowiedzieć na to palące pytanie. Dynamiczny rozwój rynku e-commerce ... Rok 2024: Co dalej z zakupami online?
Gdy treści multimedialne dominują w mediach, podcast marketing i wideo marketing stają się niezbędnymi elementami strategii marketingowej. Obydwie ścieżki nie tylko zwiększają zaangażowanie odbiorców, ale również wzmacniają wizerunek marki oraz budują lojalność klientów. Wraz z funkcjonalnościami oferowanymi przez AI, otwierają się nieznane dotąd możliwości tworzenia treści. W Sales Intelligence zdajemy sobie sprawę z rosnącego znaczenia ... Podcasty, wideo i AI: idealne trio dla strategii marki
W erze dynamicznie rozwijających się technologii, sztuczna inteligencja odgrywa coraz większą rolę w wielu dziedzinach, w tym także w tworzeniu treści wideo. Jednym z najnowszych narzędzi, które rewolucjonizuje ten obszar, jest LUMA. W tym materiale przybliżymy, czym jest to narzędzie, do czego służy, oraz na jakim etapie rozwoju znajduje się obecnie to innowacyjne rozwiązanie. Dodatkowo, ... Nowa era tworzenia treści wideo dzięki AI – Testujemy narzędzie LUMA
Rozwiązanie DALL-E wbudowane w ChatGPT, jest zaawansowanym narzędziem do generowania obrazów przy użyciu sztucznej inteligencji, dzięki której nawet jeśli nie jesteś grafikiem, możesz stworzyć niesamowite wizualizacje. W tym wpisie pokażemy Ci, jak stworzyć grafikę w DALL-E GPT?
Zaledwie rok temu ChatGPT wstrząsnął rynkiem narzędzi sztucznej inteligencji. A teraz, gdy rozwój AI wciąż nabiera tempa, już w tym roku możemy spodziewać się kolejnej innowacji: SORA, nowego narzędzia od dobrze już nam znanej firmy w tej branży – Open AI.
17 lutego w życie weszło rozporządzenie DSA (2022/2065) – czyli Akt o Usługach Cyfrowych. W tym wpisie postaramy się przybliżyć czym jest DSA, kogo dotyczy i co musisz zrobić, aby dostosować się do nowych regulacji. Jaki cel ma DSA? DSA odpowiada na wyzwania rozwoju platform cyfrowych i zmiany w konsumpcji treści. Ma zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników, ... Rozporządzenie DSA — wszystko, co musisz wiedzieć o nowych przepisach
W świetle nowych regulacji wprowadzonych przez Unię Europejską, znanych jako Akt o Rynkach Cyfrowych (DMA), branża cyfrowa stoi przed znaczącymi zmianami, które mają na celu zwiększenie transparentności i uczciwości działań gigantów technologicznych, takich jak Amazon, Meta, czy Google. Zmiany te dotyczą każdego, kto korzysta z narzędzi Google, zarówno użytkowników, jak i reklamodawców – wymagają od ... Kluczowe aktualizacje w Google przed 6 marca – przygotuj się na zmiany!
Narzędzia AI do generowania grafik zrewolucjonizowały sposób, w jaki tworzymy projekty graficzne. Od DALL·E 2 przez Midjourney, aż po nowości takie jak Bing Image Creator czy DreamStudio. Platformy te otwierają nowe możliwości zarówno dla artystów, grafików, projektantów, marketerów, jak i dla osób, które nie mają styczności na co dzień z projektowaniem grafik, oferując zaawansowane rozwiązania ... Narzędzia AI do generowania grafik, które ułatwią Twoją pracę!
Rozpoczęcie działalności Allegro na Słowacji w 2024 roku stanowi nie tylko kolejny krok w ekspansji tej platformy Marketplace, ale także otwiera nowe horyzonty dla polskich sprzedawców, pragnących rozwijać swój biznes poza granicami kraju. To wydarzenie jest znaczącym momentem w historii Allegro, które od czasu swojego powstania w 1999 roku nieustannie ewoluuje, stając się jednym z ... Allegro przekracza granice: Słowacja czeka na Twoje oferty! (Nowości w 2024 roku)
PrestaShop w najnowszej wersji 8 jest jeszcze wydajniejsza i bezpieczniejsza. Sprawdź, jakie nowości oferuje ósemka i dlaczego warto rozwijać sklep na tej platformie? Uwaga: w trzecim kwartale 2023 r. kończy się czas na aktualizację poprzedniej wersji platformy.
Przed nami pierwszy Black Friday z Omnibusem, czyli obowiązującą od 1 stycznia 2023 dyrektywą unijną. W jaki sposób wpłynie na promocje i jak powinni zachować się sprzedawcy, aby klienci mogli celebrować swoje święto?
Dla wszystkich związanych z branżą rolniczą, pasjonatów ogrodnictwa oraz miłośników lokalnych produktów rolnych, platforma Allegro Lokalnie (w połowie lipca 2023 roku) wprowadziła rewolucyjne rozwiązanie – Giełdę Rolną. Miejsce to, to bardzo ważny punkt na mapie e-commerce dla branży rolniczej w Polsce. Co dokładnie oferuje Giełda Rolna na Allegro Lokalnie? Jak wystawić tam swoje produkty? Przeczytaj!
Allegro, czołowa platforma handlu elektronicznego w Polsce, systematycznie wdraża innowacje i modyfikacje, aby nie odbiegać od zmieniających się warunków rynkowych oraz dostosować się do rosnących oczekiwań klientów. Niedawno platforma ogłosiła nadchodzące nowe regulacje, które dotyczą wszystkich sprzedawców. W tym wpisie omawiamy 6 zmian na Allegro, na które warto zwrócić uwagę.
Prowadzisz swój sklep na Allegro? Masz świetne produkty, atrakcyjne ceny, ale nie wiesz, jak dotrzeć do bazy liczącej aż 13,5 miliona unikalnych kupujących dostępnych w serwisie? W tym celu możesz zastosować wiele narzędzi: na przykład oznaczenia strefy okazji, czy zakup dodatkowych wyróżnień. Istnieje jednak jeszcze jedno skuteczne rozwiązanie (zwłaszcza w połączeniu z wcześniej wymienionymi!). Mowa ... Optymalizacja Allegro Ads – jak to zrobić?
Dopiero zaczynasz swoją sprzedaż na Allegro? A może jesteś w trakcie skalowania swojego biznesu? W obu przypadkach inwestycja w Allegro Ads będzie bardzo dobrym posunięciem. Ważne jest, byś odpowiednio dobierał formaty reklamowe względem postanowionych sobie celów. Więcej o doborze konkretnych form promocji w zależności od fazy obecności na Allegro pisaliśmy w jednym z naszych wpisów. ... Allegro Ads – zwiększ zasięg swoich ofert i skaluj sprzedaż
Allegro to doskonałe miejsce na kolejny kanał sprzedaży w Internecie. Chcąc wyróżnić się na tle konkurencji, musisz mieć świadomość, że zachowania i oczekiwania użytkowników na Allegro mogą nieco różnić się od innych popularnych marketplace’ów czy własnego sklepu internetowego. Chcąc generować wysoką sprzedaż, musisz zadbać o kilka podstawowych elementów. Zakładka „Sklep”, czyli jak zadbać o pozytywne odczucia klienta podczas ... Jak zjednać sobie kupujących, czyli Twój Sklep na Allegro na 5+
Allegro to niezaprzeczalnie najpopularniejsza platforma zakupowa w Polsce. Platforma generuje 22 miliony wizyt miesięcznie, a dla 87%* Polaków jest najbardziej rozpoznawalną marką internetową. Wszystko jest procesem – Twoja obecność na Allegro również Allegro to miejsce, gdzie aktywnie sprzedaje ponad 135 tysięcy profesjonalnych sprzedawców – a liczba ta stale rośnie. O tym, jak założyć konto na ... Nic nie dzieje się z niczego – poznaj 4 fazy obecności na Allegro!
→ 13,5 miliona unikalnych kupujących oraz ponad 1,7 miliarda zapytań miesięcznie. Czy kogoś jeszcze trzeba przekonywać, że Allegro to największy gracz na polskim rynku e-commerce? Działająca od 1999 platforma zakupowa na przestrzeni lat przyciągnęła do siebie kupujących, którzy są do niej na tyle przyzwyczajeni, że uważają ją za swoje ulubione miejsce zakupu w Internecie. Dlaczego ... Twój biznes na Allegro – zacznij sprzedawać na najchętniej wybieranym marketplace w Polsce!
Landing page’e zyskują coraz większą popularność wśród firm usługowych i kierujących oferty do klientów B2B. W tyle zostały sklepy e-commerce, które nie są do końca przekonane co do wykorzystywania stron docelowych. Jak stworzyć dobry landing page dla Twojego sklepu i dlaczego to się opłaca? Wszystkiego dowiesz się z tego artykułu Landing page’e zyskują coraz większą popularność ... Landing page’e w e-commerce
Z dniem 28 maja 2022 roku weszła w życie dyrektywa unijna – Omnibus, której głównym celem jest wzmocnienie ochrony e-konsumenta. Nowe regulacje oznaczają koniec zamieszczania fałszywych opinii oraz zapobiegają sztucznym podwyżkom cen.Jednak Omnibus dla przedsiębiorców działających w branży e-commerce, oznacza szereg dodatkowych obowiązków i zmian, które muszą wprowadzić w swoich e-sklepach, aby zwiększyć bezpieczeństwo klientów. ... Dyrektywa Omnibus – na czym polega i jak przygotować się na zmiany?
Kampanie Performance Max stawiają cele biznesowe na pierwszym miejscu i umożliwiają naszej automatyzacji przede wszystkim ukierunkowanie na cele biznesowe. Ma to kluczowe znaczenie, aby zmaksymalizować skuteczność Google Ads!~ Google Nie jest tajemnicą, że w ostatnich latach sklepy e-commerce zyskały dużą popularność. Według badania E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska, obecnie ok. 80% Polaków robi ... Performance Max Google Ads – Performuj na Maxa
Stale poszerzamy swoje horyzonty! Specjaliści z naszego teamu ds. realizacji kampanii produktowych zostali wyróżnieni kolejnym certyfikatem (o wcześniejszym pisaliśmy tutaj), zdobywając odznakę Comparison Shopping Hero. Jak stali się bohaterami? Oczywiście byli nimi już wcześniej, stojąc na straży zwiększania konwersji prowadzonych kampanii dla naszych klientów. Certyfikat udowodnił, że są w tych działaniach profesjonalistami pod każdym względem. ... Certyfikowani bohaterowie ds. reklam produktowych Google Shopping
Kiedy posiadasz własny e-commerce z pewnością zależy Ci na wysokiej konwersji i zwiększaniu wartości zamówienia. I podobnie jak w przypadku sklepów stacjonarnych, gdzie sprzedawca może zapytać: “a może frytki do tego”, Ty także możesz zaproponować dodatkowe produkty. Jak to zrobić? O tym w dzisiejszym wpisie. Najważniejsze – pierwsze wrażenie Dołożyłeś wszelkich starań, aby klient trafił ... Jak zachęcić klienta do pozostania na stronie i zwiększyć wartość koszyka?
Wybuch pandemii spowodował znaczący spadek zainteresowania wśród odzieży, szczególnie tej wyjściowej. Zwiększyło się natomiast zainteresowanie ubraniami skategoryzowanymi jako homewear. W czerwcu, po istotnym zniesieniu obostrzeń, wskaźniki popularności wielu artykułów widocznie się podniosły, w wielu przypadkach, wracając na charakterystyczny dla sezonu poziom. Co się zmieniło? Niepewność co do przyszłości spowodowana pandemią przewartościowała praktyki społeczne w wielu ... Raport: Jak pandemia wpłynęła na decyzje zakupowe w branży modowej?
Cyfryzacja społeczeństwa nieustannie postępuje. Izba Gospodarki Elektronicznej opublikowała raport: “E-commerce w Polsce 2020. Gemius dla E-commerce Polska”, wskazując, że odsetek internautów, którzy obecnie dokonują zakupów online wynosi 72 proc. Tym samym dynamika, w stosunku do 2019 roku, wynosi niemal 20%. To dowód na to, że sprzedaż internetowa notuje coraz większą popularność i ma silny potencjał ... Rynek e-commerce w Polsce coraz silniejszy
W dobie pandemii klienci offline’owi przenoszą się chętniej do robienia zakupów w online. Według danych GUS, w kwietniu sprzedaż internetowa wzrosła o niemal 30 proc. w porównaniu z marcem. Dane raportu „Omni-commerce Kupuję wygodnie 2020”, autorstwa Izby Gospodarki Elektronicznej wskazują, że już 72% polskich Internautów to e-konsumenci.Właściciele sklepów online są zatem w idealnym momencie, aby ... Jak zwiększyć sprzedaż wykorzystując Google Shopping Ads?
COVID-19 zatrząsł gospodarką na całym świecie. Obostrzenia w poruszaniu się, pozamykane galerie i sieci handlowe. Do tego unikanie skupisk ludzkich wynikające z obawy przed zarażeniem koronawirusem. Te czynniki sprawiły, że Polacy kupowali mniej. Jak podał Główny Urząd Statystyczny – sprzedaż detaliczna w cenach stałych w kwietniu spadła o 22,9 proc. rok do roku. W ujęciu ... GUS: spada sprzedaż detaliczna, ale rośnie udział e-handlu [infografika]
Ostatnie wydarzenia spowodowane epidemią zmusiły wiele firm do przeniesienia swoich biznesów do internetu. Nie bez powodu e-commerce to teraz jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się sektorów rynku. To dla właścicieli sklepów internetowych zarówno szansa jak i wyzwanie. Dlatego chcemy bliżej przyjrzeć się zagadnieniu customer experience, czyli wrażeniom, których doświadcza klient podczas korzystania ze strony internetowej. ... 6 protipów dla e-commerce pod kątem customer experience
Kilka dni temu otrzymaliśmy certyfikat i nagrodę od Google, potwierdzające wybitne osiągnięcia w prowadzeniu kampanii Google Shopping Ads. Uzyskaliśmy najlepszy wynik optymalizacji kampanii produktowych. Jaki był ich zakres i co to oznacza dla naszych klientów i partnerów? Zacznijmy jednak od początku. Aby dostać wyróżnienie i nagrodę za najlepsze kampanie produktowe od Google, musieliśmy najpierw otrzymać ... Dostaliśmy certyfikat od Google za najlepsze kampanie produktowe!
Prowadzisz sklep internetowy i zastanawiasz się, dlaczego Twój zysk nie rośnie. Przeprowadzasz kampanie na Facebooku, dbasz o pozycjonowanie, masz asortyment wysokiej jakości, Twoja platforma zachęca do zakupów, jednak ilość klientów się nie zwiększa? Przeanalizuj razem z nami, czego jeszcze nie robisz, a co może mieć wpływ na to, że rozwój Twojego sklepu utknął w martwym ... Twój e-sklep nie rozwija się? Sprawdź 7 głównych powodów hamujących wzrost Twojego biznesu!
Podczas gdy koszty pozyskania klientów do sklepów internetowych stale rosną, a poszukiwania nowych kanałów nie należą do najłatwiejszych, warto zwrócić uwagę na miejsce, w którym możesz wygrać najwięcej. Jest nią strona twojego sklepu. To właśnie tutaj kryje się ogromny potencjał do zwiększania skuteczności sprzedaży z ruchu, w który i tak już zainwestowaliśmy. Rozwiązania, o których ... Jak zawrócić klienta opuszczającego Twój sklep, czyli retargeting wewnętrzny w akcji!
Potencjalny klient opuszcza Twój sklep zaraz po wejściu na stronę? Zebraliśmy przyczyny i konsekwencje tego niepożądanego zachowania użytkowników na stronach sklepów internetowych. Przeanalizuj je z nami i zastanów się, które z proponowanych rozwiązań pomogą Ci w optymalizacji Twojego sklepu i zwiększaniu sprzedaży online. Współczynnik odrzuceń, czyli Bounce Rate. Jest to wskaźnik mierzący „procent odwiedzin tylko ... Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń i zwiększyć sprzedaż w Twoim sklepie internetowym?
COO
Wskażę Ci skuteczne e-działania, dopasowane do Twojej branży.
Bezpłatna konsultacja 👋