Szkolenie Meta Ads

Dlaczego warto wybrać szkolenie z Meta Ads?

Z nami zdobędziesz wiedzę na temat funkcjonowania mediów społecznościowych oraz nauczymy Cię, jak opracowywać strategie marketingowe dopasowane do ich specyfiki.

Co zawiera program szkolenia?

Szkolenie

Podstawowe

Czego się nauczysz:
  • Dowiesz się, jak optymalnie wykorzystać budżet, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji.
  • Odkryjesz tajniki tworzenia reklam, które przyciągają uwagę, budują zaangażowanie i prowadzą do konwersji.
  • Nauczysz się segmentacji i targetowania, aby dotrzeć z właściwym przekazem do konkretnych grup odbiorców
  • Zdobędziesz umiejętności potrzebne do planowania i realizacji skutecznych kampanii reklamowych, które wspierają wybrane cele biznesowe.
  • Pokażemy Ci, jak analizować dane, aby dokonywać świadomych i skutecznych decyzji marketingowych.
Szkolenie

Zaawansowane

Czego się nauczysz:
  • Zrozumiesz podstawowe koncepcje związane z reklamami na Facebooku, które pozwolą efektywniej planować i wdrażać kampanie.
  • Dowiesz się, jak wgrać Pixel Facebooka, który umożliwia śledzenie użytkowników na stronie internetowej.
  • Opanujesz zasady licytacji i strategii optymalizacji kosztów, aby zredukować wydatki na reklamę, maksymalizując jednocześnie efektywność kampanii.
  • Poznasz zasady tworzenia reklam na Instagramie, aby wykorzystać potencjał tej platformy i przyciągnąć uwagę nowych odbiorców.
  • Przedstawimy Ci strategie i porady dotyczące efektywnego i kreatywnego reklamowania się.

Cennik

* Wszystkie podane ceny są cenami netto

Porozmawiajmy o szkoleniu

Treść kursu

Szkolenie

Podstawowe

01

Dlaczego Facebook jest ważny dla marketingu? 

02

Zmiany i aktualizacje do roku 2023

– Zmiany i nowości w interfejsie Business Managera Reklam
– Zmiany w regulacjach dotyczących prywatności i ich wpływ na reklamowanie

03

Podstawy reklamowania się na Facebook

– Zakładanie konta
– Support fb
– Kluczowe metryki i ich znaczenie
– Interfejs panelu menedżera

04

Jak działa system reklamowy FB?

05

Rodzaje reklam na FB

Szkolenie

Zaawansowane

01

Zmiany i aktualizacje do roku 2023

– Zmiany i nowości w interfejsie Business Managera Reklam
– Zmiany w regulacjach dotyczących prywatności i ich wpływ na reklamowanie

02

Narzędzia i integracje

Facebook Pixel – instalacja, korzyści, i analiza danych

03

Targetowanie w reklamach

– Podstawy celowania demograficznego
– Zainteresowania użytkowników
– Custom Audiences – tworzenie spersonalizowanych grup docelowych (niestandardowe grupy odb)
– Lookalike Audiences – jak korzystać z podobieństwa do istniejących klientów

04

Tworzenie treści reklamowych

– Tworzenie reklamy krok po kroku
– Rodzaje reklam dostępnych na Facebooku
– Najlepsze praktyki dotyczące treści i grafik.

05

Optymalizacja budżetu i licytacja

– Jak działa system licytacji Facebooka?
– Strategie budżetowania

06

Reklama na Instagramie

– Rodzaje, tworzenie i możliwości reklam na Instagramie

07

Najczęstsze błędy w reklamach Facebook Ads

08

Dlaczego reklama na Facebooku nie działa?

09

10 skutecznych porad jak zwiększyć skuteczność reklamy na Facebooku

Po szkoleniu z Meta Ads od Sales Intelligence, nawet doświadczony specjalista ds. social media znajdzie wartość dodaną. Aktualizacja wiedzy z zakresu najnowszych trendów i strategii reklamowych na Facebooku i Instagramie wpłynęła korzystnie na moje podejście do kampanii w mediach społecznościowych. Szkolenie stanowiło doskonałe uzupełnienie dla osób, które chcą być na bieżąco z dynamicznie rozwijającym się światem reklamy online.

Tobiasz Wierzbicki

p.o. Kierownika Marketingu Digitree Group

Czy są jakieś bonusy?

Tak, każdy uczestnik szkolenia otrzyma:

Jak się zapisać?

Umów się na spotkanie online
lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

👋 Umów spotkanie
lub Zadzwoń
+48 570 769 663

Jacek Treder

Head of Media & Product

Advisor photo

Chcesz poszerzyć swoje kompetencje?

Porozmawiajmy 👋