Zainteresowany_a?

    Administratorem Danych Osobowych jest Sales Intelligence sp. z o.o., z siedzibą w Rybniku (44-200), ul. Raciborska 35a. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Spółkę znajdziesz tutaj - Zasady przetwarzania danych osobowych przez Spółkę

    Dlaczego powstało CSS?

    W 2017 roku Google, ukarane przez UE kwotą 2,42 miliarda euro za monopolistyczne praktyki, otworzyło platformę Zakupów Google dla zewnętrznych usług CSS. Dzięki temu reklamodawcy mogą korzystać z niższych kosztów kliknięcia i większej konkurencyjności w kampaniach e-commerce.

    CSS w Twoim e-commerce:
    zarabiaj więcej, wydawaj mniej!

    Przykład w liczbach

    Ile możesz zyskać dzięki CSS?

    Załóżmy, że inwestujesz w działania reklamowe 5 000 zł. Dzięki rabatowi na koszty kliknięcia (CPC) Twoje 5 000 zł jest efektywnie warte 6 250 zł w tradycyjnej kampanii Google Ads. To oznacza, że:

    • Płacisz mniej za każde kliknięcie (-20% na CPC),

    • Otrzymujesz więcej ruchu na swojej stronie (więcej kliknięć = więcej klientów).

    Reklama, która kosztuje mniej, a sprzedaje więcej.

    Co w tym przypadku otrzymujesz dzięki CSS?

    Inwestując 5 000 zł z CSS, faktycznie zarabiasz dodatkowe 2 812,50 zł. To czysta przewaga – za te same pieniądze robisz więcej!

    Przykład w liczbach

    Ile możesz zyskać dzięki CSS?

    Zainteresowany_a?

    Skontaktuj się z nami!

      Administratorem Danych Osobowych jest Sales Intelligence sp. z o.o., z siedzibą w Rybniku (44-200), ul. Raciborska 35a. Pełną informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Spółkę znajdziesz tutaj - Zasady przetwarzania danych osobowych przez Spółkę