Kilka dni temu otrzymaliśmy certyfikat i nagrodę od Google, potwierdzające wybitne osiągnięcia w prowadzeniu kampanii Google Shopping Ads. Uzyskaliśmy najlepszy wynik optymalizacji kampanii produktowych. Jaki był ich zakres i co to oznacza dla naszych klientów i partnerów?
Zacznijmy jednak od początku.
Aby dostać wyróżnienie i nagrodę za najlepsze kampanie produktowe od Google, musieliśmy najpierw otrzymać status CSS Premium Partner.
A stało się to w sierpniu 2019 roku. Mocno wtedy skupiliśmy nasze działania w Google Shopping Ads, stale optymalizując prowadzone kampanie, aby wyniki klientów były dla nich i dla nas satysfakcjonujące. Przełożyło się to pozytywnie na wzrost liczby obsługiwanych sklepów. W efekcie przekroczyliśmy liczbę
500 (!) prowadzonych kampanii, tym samym otwierając sobie furtkę do ubiegania się o ten prestiżowy Certyfikat CSS Premium Partner.
Łatwo nie było (to przecież Google 🙂 ). Nasz team musiał przejść dosyć złożony proces certyfikacji. Odbyliśmy szereg szkoleń, po których przyszedł czas na egzaminy. Zdaliśmy je na piątkę 🙂 .
Jako pierwsza firma w Polsce uzyskaliśmy bezpośredni dostęp do specjalistów Google w Irlandii i jak już podaliśmy wyżej – od sierpnia 2019 roku jesteśmy w elitarnym i wąskim gronie firm z całego świata.
Jakie korzyści daje Google CSS Premium Partner?
Profity są naprawdę godne uwagi! I nie są to tylko górnolotne frazesy, bo nasi klienci cieszą się spektakularnymi wynikami (co zresztą potwierdza ostatnia nagroda 🙂 ).
Dzięki odznace Partnera Premium:
- mamy stały kontakt z dedykowanymi opiekunami Google (biznesowym i technicznym), w razie potrzeby kontaktujemy się z nimi i gdy pojawiają się problemy wspólnie szukamy rozwiązania (nawet w trybie pilnym!),
- wiemy z wyprzedzeniem o zmianach planowanych w GSA, a także staramy się być o krok naprzód, jeszcze zanim Google zaskoczy wynikami tych zmian,
- trzymamy rękę na pulsie i bierzemy udział w szkoleniach, aby utrzymać wysoką jakość obsługi kampanii i optymalizować wyniki,
- dajemy pełną obsługę prowadzenia kampanii i atrakcyjne stawki CPC, uwzględniające 20% rabat naszego konta Comparison Shopping Services (CSS).
Ciężka praca popłaca.
Efektem naszych działań, skupienia się na monitorowaniu wyników naszych klientów i doświadczeniu naszego teamu jest kolejne wyróżnienie. I to nie byle jakie.
Uzyskaliśmy najlepszy wynik w optymalizacji kampanii produktowych. Zakres jest szeroki, poniżej wymieniamy najważniejsze działania:
- profilowanie odbiorców kampanii > dzięki zbieraniu danych tworzymy profile klientów,
- zarządzanie feedem produktowym sklepów > pomaga nam w tym nasz autorski program do ich analizy,
- optymalizacja stawki CPC > aby zwiększyć efektywność kampanii,
- targetowanie produktów > bazując na remarketingu i wcześniejszych wyszukiwaniach odbiorców naszych klientów,
- zwiększenie udziału wyświetleń w wyszukiwarce > dzięki osiągnięciu wysokiego rankingu i jakości naszych reklam,
- dostosowywanie budżetów na kampanię > nie “przepalamy” pieniędzy klientów.
Jeśli czytasz ten wpis i choć trochę zastanawiasz się jak zacząć kampanię w Google Shopping Ads i dlaczego jeszcze tego nie robisz – napisz lub zadzwoń – opowiemy Ci w jaki sposób wystartować z kampanią u nas i zaproponujemy personalizowane działania dla Twojego sklepu.