Koncepcję PESO opracowała założycielka Spin Sucks – Gini Dietrich. Autorka za jej pomocą wskazała, w jaki sposób można wykorzystać różne media do dystrybucji stworzonej treści: Paid Media, Earned Media, Shared Media i Owned Media.
Dzięki modelowi PESO o wiele łatwiej odnajdziesz się w mnogości rozwiązań marketingowych dostępnych na rynku i skupisz się na tych, które generują największe zyski.
Poczujesz się pewnie w obliczaniu CAC (Cost of Customer Acquisition) i LTV (Lifetime Value). Nauczysz się, jak balansować te kluczowe wskaźniki dla maksymalnej rentowności Twoich działań.
Zobaczysz, jak teoria zmienia się w praktykę w rzeczywistych studiach przypadków.
Twoje pytania, nasze odpowiedzi. Chcemy z Tobą podyskutować, wymienić się pomysłami i rozwiązać problemy marketingowe w czasie rzeczywistym.
Otrzymasz potwierdzenie nowych umiejętności z "Mistrzostwa Marketingu Cyfrowego z Koncepcją PESO" i wyróżnisz się w swojej organizacji nowymi, unikalnymi kompetencjami.
Skorzystasz z naszych specjalnych ofert, w tym rabatu na szkolenia z AI i zniżki na system SARE.
Po szkoleniu możesz umówić się na bezpłatne konsultacje z naszym ekspertem.
Dla maksymalnej efektywności warsztatów - podzieliliśmy je na dwa dni.
Przygotowaliśmy dla Ciebie pakiety:
Eksperci, którzy poprowadzą szkolenie:
Od ponad 10 lat uczestniczy w rozwijaniu biznesów klientów w digitalu. Wspiera działania zarówno dużych graczy na rynku e-commerce, jak i ambitnych start-upów, wskazując im drogę do realizacji celów biznesowych z pomocą technologii. Email marketing, marketing automation, kampanie SMS, badania ankietowe to rozwiązania, z którymi najczęściej pracuje na osiąganie efektywności działań.
Absolwent ekonomii na Uniwersytecie Gdańskim, od 15 lat związany z e-commerce. Doświadczony Dyrektor Operacyjny z udokumentowaną historią pracy w branży internetowej. Specjalizuje się w e-commerce, performance marketingu, AI, metodologii Scrum, coachingu i doskonaleniu procesów biznesowych. Prywatnie pasjonat zgłębiania wiedzy o otaczającym nas świecie, postępie technologicznym i wpływie sztucznej inteligencji na życie codzienne.
Doświadczony specjalista z zakresu e-commerce i digital marketingu. Od wielu lat pomaga firmom w rozpoczęciu lub efektywnym rozwoju handlu elektronicznego od pierwszych pomysłów, przez implementacje najlepszych rozwiązań, po skalowanie wyników sprzedaży. Uczestniczyła we wdrożeniach kilkudziesięciu dużych projektów e-commerce sklepów internetowych B2C oraz platform sprzedażowych B2B.
Z reklamą związany od 15 lat. Początkowo z drukowaną, a obecnie z jej cyfrową wersją. Specjalizuje się w e-commerce, generowaniu sprzedaży oraz efektywnym doborze mediów. Lubi stawiać sobie ambitne cele, dlatego KPI klienta nakręcają go do działania. W Sales Intelligence współpracuje zarówno z topowymi polskimi markami jak i tymi wkraczającymi w fazę dynamicznego rozwoju.
Head of Business Development
Pokażemy Ci, jak za pomocą koncepcji PESO pozyskać klientów taniej, aby oni zostawili u Ciebie więcej!