Z nami zdobędziesz wiedzę na temat funkcjonowania mediów społecznościowych oraz nauczymy Cię, jak opracowywać strategie marketingowe dopasowane do ich specyfiki.
– Zmiany i nowości w interfejsie Business Managera Reklam
– Zmiany w regulacjach dotyczących prywatności i ich wpływ na reklamowanie
– Zakładanie konta
– Support fb
– Kluczowe metryki i ich znaczenie
– Interfejs panelu menedżera
– Zmiany i nowości w interfejsie Business Managera Reklam
– Zmiany w regulacjach dotyczących prywatności i ich wpływ na reklamowanie
Facebook Pixel – instalacja, korzyści, i analiza danych
– Podstawy celowania demograficznego
– Zainteresowania użytkowników
– Custom Audiences – tworzenie spersonalizowanych grup docelowych (niestandardowe grupy odb)
– Lookalike Audiences – jak korzystać z podobieństwa do istniejących klientów
– Tworzenie reklamy krok po kroku
– Rodzaje reklam dostępnych na Facebooku
– Najlepsze praktyki dotyczące treści i grafik.
– Jak działa system licytacji Facebooka?
– Strategie budżetowania
– Rodzaje, tworzenie i możliwości reklam na Instagramie
Czy są jakieś bonusy?
Head of Media & Product