Dzięki naszym szkoleniom z łatwością przejdziesz na nową wersję Google Analytics, aby w przyszłości móc podejmować lepsze decyzje biznesowe.
• Historia Google Analytics
• Czy istnieje konkurencja dla Google Analytics?
• Co możesz zyskać dzięki analityce internetowej?
• Jak GA4 zmieniło podejście do mierzenia danych?
• Najważniejsze definicje w analityce (sesja, użytkownik, odsłona…)
• Czym są zdarzenia?
• Przykładowe cele (w wymiarze mikro i makro)
• Strumienie danych
• Omówienie różnych rodzajów atrybucji danych
• Utworzenie konta GA4
• Konfigurowanie najważniejszych ustawień GA4
• Umieszczenie kodów na stronie docelowej
• Sprawdzenie poprawności implementacji
• Omówienie interfejsu GA4
• W jakim celu łączymy GA4 z innymi usługami Google?
• Implementacja GA4 przez Google Tag Manager
• Integracja z Google Merchant Center
• Łączenie GA4 z kontem Google Ads
• Omówienie możliwości narzędzia BigQuery
• Różnice między raportami a Eksplorowaniem
• Konfiguracja raportów ogólnych
• Przykładowe raporty szczegółowe
• Dedykowana sekcja Q&A
Czy są jakieś bonusy?
COO
Chcesz dowiedzieć się, co skłania użytkowników do konwersji na Twojej stronie internetowej, czym ich angażować i jak zwiększyć ich liczbę? Google Analytics 4 wprowadza zupełnie nowe podejście do danych, skupiające się głównie na użytkownikach. Nasze szkolenie pomoże Ci zapoznać się z tym narzędziem, dzięki czemu zdobędziesz wartościową wiedzę opartą na danych dotyczących Twoich użytkowników.