Stale poszerzamy swoje horyzonty! Specjaliści z naszego teamu ds. realizacji kampanii produktowych zostali wyróżnieni kolejnym certyfikatem (o wcześniejszym pisaliśmy tutaj), zdobywając odznakę Comparison Shopping Hero.
Jak stali się bohaterami? Oczywiście byli nimi już wcześniej, stojąc na straży zwiększania konwersji prowadzonych kampanii dla naszych klientów. Certyfikat udowodnił, że są w tych działaniach profesjonalistami pod każdym względem. Zatem od początku.
Szkolenie z zakresu prowadzenia reklam Google Shopping tylko dla wybranych
Eksperci Google do udziału w szkoleniu zaprosili jedynie wybranych partnerów CSS Premium Partner (dostawców usług porównywarki cen dla reklam produktowych Google Shopping Ads). Specjaliści z naszego zespołu znaleźli się w zacnym gronie uczestników.
Aktywna obecność w kursie miała na celu podnieść kwalifikacje osób zarządzających kampaniami Google Shopping, aby stali się ekspertami ds. produktów. Warsztat był prowadzony przez wysokiej rangi specjalistów Google, którzy są odpowiedzialni za tworzenie strategii reklamowych dla klientów.
Jakie tematy zostały poruszone?
Szkolenie online składało się z kilku różnych modułów, dotyczyło tematów:
- automatyzacji obsługi reklam Google Shopping,
- zarządzania ofertą sprzedawcy,
- optymalizacji kosztów reklam.
Nasz team poznał najnowsze aktualizacje i usprawnienia w tworzeniu skutecznych reklam produktowych dla porównywarek cen. Dzięki temu, “zostaliśmy wyposażeni” w najnowszą wiedzę w tym zakresie.
Weryfikacja nowych umiejętności wymagała od uczestników… nagrania filmu 🙂
Nasi specjaliści musieli zaprezentować obsługę kampanii, która uwzględniała przedstawione podczas szkolenia mechanizmy na realnych przykładach. Po wykonaniu tego zadania, eksperci z Google sprawdzali sprawność obsługi i wdrożenia.
Poszło nam świetnie, odznaka jest nasza
Team Sales Intelligence, w składzie: Ewa Łukowicz, Sebastian Stępień, Michał Frączyk i Arkadiusz Zwierz należy teraz do grona bohaterów kampanii produktowych w modelu CSS. Gratulujemy!
Podwójne korzyści – dla klientów i dla zespołu
Biorąc udział w szkoleniu dołączyliśmy do elitarnej grupy praktyków posiadających kompetencje z zakresu promocji, tworzenia i optymalizacji reklam produktowych, potwierdzonych certyfikatem. Mamy dostęp do materiałów, wskazówek i metod nauczania specjalistów z Google, które pozwolą przekazywać zdobytą wiedzę całemu zespołowi Sales Intelligence. To z kolei przyczyni się do dostarczenia jeszcze lepszych wyników kampanii produktowych dla naszych klientów.
Chcesz wiedzieć więcej na temat reklam Google Shopping – skontaktuj się z nami!