
COO
Wskażę Ci skuteczne e-działania, dopasowane do Twojej branży.
Bezpłatna konsultacja 👋Zmiany w polityce prywatności Google z lutego 2025 roku, wywołały szeroką dyskusję na temat prywatności użytkowników w sieci. Firma zapowiedziała rewolucję w metodach śledzenia użytkowników, wprowadzając tzw. „fingerprinting”, czyli „cyfrowy odcisk palca”, jednocześnie utrzymując tradycyjne pliki cookies. To oznacza, że dane o użytkownikach będą zbierane nie tylko z przeglądarek internetowych, ale także z innych urządzeń ... Osiągnęliśmy ROAS w wysokości 2888% z działań sprzedażowych na Facebooku.
Sztuczna inteligencja stała się jednym z nierozłącznych czynników napędzających transformację cyfrową na całym świecie. Działa jak substytut nowoczesnego zarządzania biznesem. Współczesne przedsiębiorstwa, niezależnie od wielkości i branży, coraz częściej implementują algorytmy AI w celu optymalizacji procesów, analizy dużych zbiorów danych, usprawnienia interakcji z klientami oraz automatyzacji różnorodnych działań operacyjnych. Technologie AI pozwalają na redukcję kosztów, ... Osiągnęliśmy ROAS w wysokości 2888% z działań sprzedażowych na Facebooku.
Premiera Thermomix TM7 ponownie udowodniła, że silna marka i lojalna społeczność mogą sprawić, że produkt sprzeda się niemal sam. Brak klasycznych kampanii reklamowych nie był przeszkodą w wygenerowaniu ogromnego popytu. Wręcz przeciwnie – wzbudził jeszcze większe emocje i przyciągnął uwagę konsumentów. Efekt ten nie pojawił się jednak przypadkowo, lecz wynika z lat budowania zaufania, prestiżu ... Osiągnęliśmy ROAS w wysokości 2888% z działań sprzedażowych na Facebooku.
Gdy Shopee ogłaszało wycofanie się z Polski, wydawało się, że rynek e-commerce odetchnie z ulgą. Ale zanim kurz opadł, pojawił się nowy gracz – Temu. Bez fanfar, bez spektakularnych kampanii telewizyjnych. Zamiast tego, postawił na coś, czego konsumenci nigdy nie ignorują: absurdalnie niskie ceny i hiperagresywną strategię marketingową. W krótkim czasie platforma osiągnęła rekordową odwiedzalność, ... Osiągnęliśmy ROAS w wysokości 2888% z działań sprzedażowych na Facebooku.