Wdrożenie sklepu internetowego na PrestaShop!

Jak to zrobiliśmy?

Terranova

Marka Terranova oferuje w 100% wegańskie suplementy diety. Jest jedną z niewielu firm w tej branży, która do produkcji suplementów nie używa wypełniaczy lub innych dodatków.

terranova_bannerek

Cel:

Terranova posiadała już swoją stronę www opartą na oprogramowaniu WordPress oraz WooCommerce, dedykowana jednak była wyłącznie sprzedaży offline. Ich celem biznesowym było więc umożliwienie klientom zakupów również online w ich firmowym sklepie internetowym.

Wykorzystana technologia:

PrestaShop

CHALLENGE ACCEPTED ✅

JAK PODESZLIŚMY DO TEGO ZADANIA?

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy indywidualny projekt strony głównej i kart produktów zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Klienta.

Wybraliśmy system PrestaShop, bo wiemy, jak ważne jest posiadanie profesjonalnego sklepu internetowego. Dzięki niemu klienci mogą łatwo i wygodnie przeglądać produkty i składać zamówienia. Z pomocą Sales Intelligence nasz sklep internetowy oferuje także wiele nowoczesnych rozwiązań, które zwiększają jego funkcjonalność i atrakcyjność. Ponadto zaprojektowali dla nas stronę główną oraz kartę produktu realizując w pełni nasze oczekiwania i potrzeby związane z odpowiednią prezentacją naszych suplementów.

Kalina Tomczak

Media & Marketing Specjalista ds. marki

REALIZACJA TECHNICZNA

Przygotowanie głównego menu — użytkownik może wyszukać produkty według kilku kluczy:

terranova case study

Zaprojektowanie wyszukiwarki, która zawiera listę składników (np. aronia, maca, lucerna), gdzie każdy z nich posiada opis oraz informację, w jakich produktach się znajduje.

wyszukiwarka składników terranova

Wdrożenie indywidualnego projektu karty produktu, zawierającej zakładki, dzięki którym w łatwy i czytelny sposób można wybrać wielkość opakowania (np. 50 lub 100 tabletek), odnaleźć informacje o składnikach, sposobie użycia, a także artykuły blogowe powiązane z produktem. 

karta produktu

 

Zamieszczenie na stronie mapy z opcją wyszukiwania punktów sprzedaży stacjonarnej (punkty są od razu zaznaczone na mapie lub po wpisaniu adresu w wyszukiwarce pojawiają się najbliższe lokalizacje).

mapa terranova

Marka Terranova ma z naszej strony zapewnione stałe wsparcie zespołu deweloperskiego. E-sklep jest przez nas na bieżąco aktualizowany i rozwijany, dostosowywany do aktualnych wymogów prawnych, a także wymagań wyszukiwarek.

Iwona Nalbach

Head of Business Development

EFEKTY

Iwona Nalbach

Head of Business Development

Advisor photo

Potrzebujesz profesjonalnych rozwiązań?

Porozmawiajmy o Twoim biznesie!

Zobacz inne historie naszych klientów

Zobacz wszystkie

„Rekla_mowa” – podcast, który mówi głosem AI

Cyfrowa rewolucja w audio marketingu

SARE

Marka należąca do Grupy Kapitałowej Digitree Group, specjalizująca się w automatyzacji komunikacji i marketingu, działająca na polskim rynku od ponad 20 lat. SARE to polska platforma do automatyzacji marketingu, oferująca narzędzia do tworzenia, zarządzania i analizy kampanii e-mail marketingowych oraz marketingu wielokanałowego. Dzięki SARE firmy mogą skutecznie docierać do swoich odbiorców, personalizować przekaz i monitorować efektywność działań marketingowych.

Więcej

Partnerstwo jak ze snu. Szumisie i Sales Intelligence

Siła partnerstwa opartego na wartościach

Szumisie

Szumisie to polska marka produkująca pluszowe misie emitujące uspokajające dźwięki, które pomagają dzieciom zasypiać. Firma dynamicznie rozwija działalność zagraniczną, oferując swoje produkty w Niemczech, Francji, Austrii, Belgii, Wielkiej Brytanii i planując dalszą ekspansję w Europie.

Więcej