CHALLENGE ACCEPTED ✅
JAK PODESZLIŚMY DO TEGO ZADANIA?
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy indywidualny projekt strony głównej i kart produktów zgodnie z wytycznymi dostarczonymi przez Klienta.
Wybraliśmy system PrestaShop, bo wiemy, jak ważne jest posiadanie profesjonalnego sklepu internetowego. Dzięki niemu klienci mogą łatwo i wygodnie przeglądać produkty i składać zamówienia. Z pomocą Sales Intelligence nasz sklep internetowy oferuje także wiele nowoczesnych rozwiązań, które zwiększają jego funkcjonalność i atrakcyjność. Ponadto zaprojektowali dla nas stronę główną oraz kartę produktu realizując w pełni nasze oczekiwania i potrzeby związane z odpowiednią prezentacją naszych suplementów.
Kalina Tomczak
Media & Marketing Specjalista ds. marki
REALIZACJA TECHNICZNA
Przygotowanie głównego menu — użytkownik może wyszukać produkty według kilku kluczy:
- przeznaczenia – „Suplement na” (np. skóra, trawienie),
- osoby – „Suplement dla” (np. kobiet, dzieci),
- składu – „Suplement z” (np. probiotykami, witaminą B).
Zaprojektowanie wyszukiwarki, która zawiera listę składników (np. aronia, maca, lucerna), gdzie każdy z nich posiada opis oraz informację, w jakich produktach się znajduje.
Wdrożenie indywidualnego projektu karty produktu, zawierającej zakładki, dzięki którym w łatwy i czytelny sposób można wybrać wielkość opakowania (np. 50 lub 100 tabletek), odnaleźć informacje o składnikach, sposobie użycia, a także artykuły blogowe powiązane z produktem.
Zamieszczenie na stronie mapy z opcją wyszukiwania punktów sprzedaży stacjonarnej (punkty są od razu zaznaczone na mapie lub po wpisaniu adresu w wyszukiwarce pojawiają się najbliższe lokalizacje).
Marka Terranova ma z naszej strony zapewnione stałe wsparcie zespołu deweloperskiego. E-sklep jest przez nas na bieżąco aktualizowany i rozwijany, dostosowywany do aktualnych wymogów prawnych, a także wymagań wyszukiwarek.
Iwona Nalbach
Head of Business Development
EFEKTY
- Uruchomiliśmy płynnie działający e-sklep o wysokim standardzie UX w oparciu o platformę PrestaShop.
- Zapewniliśmy możliwość rozwijania funkcjonalności e-sklepu w celu jego skalowania.