Potrzeba matką wynalazków
Historia marki Szumisie zaczęła się od potrzeby. Anna Skórzyńska – współzałożycielka firmy – zmagając się z trudnościami w usypianiu synka, odkryła, że biały szum działa kojąco na dziecko. Postanowiła stworzyć pluszaka emitującego ten dźwięk, co okazało się strzałem w dziesiątkę. Pierwszy Szumiś stał się początkiem nowego biznesu, a rosnąca popularność produktu skłoniła Annę do dalszego rozwoju i poszukiwania partnerów.
Rozwój i współpraca z Sales Intelligence
W miarę wzrostu zainteresowania szumiącymi misiami, firma napotkała wyzwania związane z ekspansją na nowe rynki. W odpowiedzi na te potrzeby, firma nawiązała współpracę z Sales Intelligence. Partnerstwo to od samego początku obejmowało szeroki zakres wsparcia, od analizy danych i optymalizacji SEO po strategię social media oraz kampanie reklamowe.
Dostosowanie strategii marketingowej
Specjaliści z Sales Intelligence przeprowadzili szczegółowe analizy, które pomogły w dostosowywaniu strategii marketingowych do różnych rynków. Dzięki temu Szumisie mogły precyzyjnie odpowiadać na potrzeby klientów w Niemczech, Francji, Austrii, Belgii, Wielkiej Brytanii i innych krajach europejskich. Kampanie content marketingowe przyczyniły się do budowania silnej marki.
Sukces to efekt dobrego researchu, przemyślanej strategii i właściwych danych – a analiza i praca na danych to nasza specjalność. Przyda się też cierpliwość, bo mimo, że w sieci wszystko dzieje się szybko, niektóre procesy mają własną dynamikę. A na ich efekty należy poczekać.
Iwona Nalbach
Head of Business Develompent
Współpraca z Sales Intelligence przyniosła oczekiwane rezultaty. Szumisie rozszerzyły także swoją ofertę o nowe produkty o wysokiej jakości, co jest kluczowe dla ich sukcesu na konkurencyjnym rynku.
Uważnie słuchać i mądrze doradzać – zobacz nasze wideo!
Historia Szumisiów to przykład, jak potrzeba może stać się matką wynalazku i prowadzić do międzynarodowego sukcesu. Współpraca z Sales Intelligence jest kluczowym elementem tego sukcesu, zapewniając kompleksowe wsparcie oraz strategię dostosowaną do zmieniających się potrzeb rynku. Dzięki temu, Szumisie mogą spać spokojnie, wiedząc, że ich partnerzy są zawsze gotowi do wsparcia i doradztwa.
Anna Skórzyńska
Pomysłodawczyni i współwłaścicielka firmy Szumisie
Więcej o historii Szumisiów, a także o naszym partnerstwie możesz przeczytać na portalu Wirtualnemedia.pl