„Rekla_mowa” – podcast, który mówi głosem AI

Cyfrowa rewolucja w audio marketingu

SARE

Marka należąca do Grupy Kapitałowej Digitree Group, specjalizująca się w automatyzacji komunikacji i marketingu, działająca na polskim rynku od ponad 20 lat. SARE to polska platforma do automatyzacji marketingu, oferująca narzędzia do tworzenia, zarządzania i analizy kampanii e-mail marketingowych oraz marketingu wielokanałowego. Dzięki SARE firmy mogą skutecznie docierać do swoich odbiorców, personalizować przekaz i monitorować efektywność działań marketingowych.

Cel:

Stworzenie innowacyjnego, w pełni cyfrowego podcastu o marketingu i reklamie, dostępnego na platformie YouTube oraz Spotify, oferującego inspiracje i wiedzę dostępną dla szerokiej publiczności.

Czas realizacji:

Realizacja podcastu (opracowania trzech odcinków) „Rekla_mowa” zajęła 3 dni robocze. Stworzenie cyfrowych awatarów głosowych osób prowadzących podcast oraz szybkie dopasowanie głosów do przetworzonej treści, pozwoliły na sprawną produkcję i natychmiastową publikację odcinków na platformach YouTube i Spotify. Pobranie jednej próbki głosu nie zajęło więcej niż 3 minuty.

Wykorzystana technologia:

Narzędzia do generowania syntetycznych wypowiedzi w oparciu o model AI, platformy YouTube oraz Spotify do publikacji odcinków.

Nie tylko automatyzacja

W dobie głębokiej cyfryzacji sztuczna inteligencja przekształca interakcje marek z konsumentami w sposób, który jeszcze niedawno wydawał się nieosiągalny. W Sales Intelligence aktywnie wykorzystujemy AI do nowych realizacji, co pozwala markom takim jak SARE oferować nowoczesne, szybkie i ekonomiczne rozwiązania, które pomagają odpowiadać na potrzeby odbiorców. Podcast „Rekla_mowa” stał się doskonałym przykładem, jak AI upraszcza tworzenie wysokiej jakości treści audio, umożliwiając płynne dialogi generowane przez cyfrowe głosy, gotowe do odbioru w zaledwie tydzień od startu projektu. 

Wyzwanie: realistyczny dialog generowany przez AI

Oczekiwania wobec AI były jasne: zachować naturalność i spójność rozmów. Wdrożenie cyfrowych głosów wymagało precyzyjnego dopasowania i licznej edycji treści. Efekt, który udało się uzyskać, jest nie tylko autentyczny, ale także angażujący. Opracowanie podcastu było możliwe w zaledwie 7 dni, co pokazuje, jak wydajna może być technologia AI w dzisiejszej komunikacji biznesowej.

Jak tego dokonaliśmy?

Zaczynamy od rozmowy

Rozpoczęliśmy od szczegółowego omówienia wizji podcastu z zespołem SARE, uwzględniając oczekiwania i potrzeby, które były punktem wyjścia do stworzenia unikalnej i nowoczesnej treści edukacyjnej.

Nagranie głosów  

W kolejnym kroku prowadzący podcast – Magdalena Niedobecka – Marketing Manager w SARE oraz Wiktor Mazur – Członek Zarządu Digitree Group – odwiedzili nasze studio, by nagrać próbki swoich głosów. Każde z nagrań przedstawiało inny styl: dramatyczny, komediowy, naturalny oraz autorski, co pozwoliło zebrać pełne spektrum emocji. Całość nagrań nie trwała dłużej niż pół godziny.

Przetworzenie próbek przez AI

Nagrania głosów trafiły do naszego algorytmu AI, a specjaliści Sales Intelligence stworzyli pełnowartościowe cyfrowe awatary audio, zachowujące autentyczność mowy prowadzących.

Stworzenie i dostrojenie dialogu

Korzystając z zaawansowanej analizy języka mówionego, opracowaliśmy emocjonalnie dopasowany dialog, który brzmi naturalnie i profesjonalnie. Zastosowanie AI skróciło czas produkcji podcastu o 80% i pozwala tworzyć materiały audio na dużą skalę.

Publikacja na platformach

Gotowy materiał trafił na platformę YouTube i Spotify, dzięki czemu podcast zyskał szeroki zasięg. Podcast zadebiutował 18 października 2024 roku, a nowe odcinki publikowane są co dwa tygodnie w piątki o godzinie 15:00.

Możliwość cyfrowego odwzorowania głosu i stworzenia treści z użyciem sztucznej inteligencji to zupełnie nowa jakość – szybko i w przystępnej formie podcastu docieramy z naszą wiedzą do odbiorców.

Magdalena Niedobecka

Marketing Manager, SARE

Efekty

Podcast „Rekla_mowa” jest jednym z pierwszych polskich podcastów w pełni realizowanych przez AI, pokazującym, że technologia, a także doświadczeni specjaliści mogą tworzyć angażujące treści bez konieczności czasochłonnych nagrań.W planie rozwijania „Rekla_mowy”, zespół SARE będzie również nagrywał podcast w nowym studio, zapraszając do rozmowy ekspertów z dziedziny marketingu, biznesu i nowych technologii.

Cyfryzacja głosu i wizerunku to kluczowy krok, by nadążyć za współczesnymi konsumentami, dla których jakość interakcji jest priorytetem.

Tobiasz Wierzbicki

Brand Manager, Sales Intelligence

Dzięki sztucznej inteligencji Sales Intelligence szybko dostarcza wysokiej jakości treści, które skutecznie angażują odbiorców. Odkryj więcej naszych możliwości z AI oraz sprawdź, jak prezentują się nasze przykładowe cyfrowe awatary. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Posłuchaj nas!

Znajdź nas na ulubionych platformach streamingowych i bądź na bieżąco z każdym nowym odcinkiem.

Tobiasz Wierzbicki

Brand Manager

Advisor photo

Potrzebujesz profesjonalnych rozwiązań?

Umów spotkanie

Zobacz inne historie naszych klientów

Zobacz wszystkie

Partnerstwo jak ze snu. Szumisie i Sales Intelligence

Siła partnerstwa opartego na wartościach

Szumisie

Szumisie to polska marka produkująca pluszowe misie emitujące uspokajające dźwięki, które pomagają dzieciom zasypiać. Firma dynamicznie rozwija działalność zagraniczną, oferując swoje produkty w Niemczech, Francji, Austrii, Belgii, Wielkiej Brytanii i planując dalszą ekspansję w Europie.

Więcej