Nasz pierwszy e-sklep oparty na upcyklingu – DIWU i UPDIWU

Razem dla dobra planety!

DIWU i UPDIWU

Sklep DIWU oferuje zakup nowych ubrań wykonanych z materiałów ekologicznych, które można spersonalizować na stronie sklepu i nadać im dodatkową wartość! Natomiast projekt UPDIWU opiera się na upcyklingu, dzięki któremu ubrania używane mogą otrzymać swoje drugie życie.

Diwu_updiwu

Cel:

Budowa dwóch nowych sklepów internetowych zgodnych z najnowszymi trendami e-commerce, które posiadają prosty w obsłudze kreator ubrań.

Wykorzystana technologia:

Obydwa sklepy internetowe DIWU i UPDIWU zostały stworzone na platformie Presta 1.7.

Historia

Nie boimy się podejmować nowych wyzwań

Challenge polegał na stworzeniu bardzo spersonalizowanego kreatora, w którym użytkownik samodzielnie zaprojektuje nowy wygląd ubrań w sklepie DIWU, a znoszonych już rzeczy – w sklepie UPDIWU. Zadanie to było niełatwe do wykonania z technologicznego punktu widzenia, dlatego nasz Klient poprosił nas o pomoc.

JAK PODESZLIŚMY DO TEGO ZADANIA?

Czy jest możliwe stworzenie sklepu, w którym klienci mogą odnowić swoje używane ubrania?
Oczywiście, że tak. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych!

Dlatego stworzyliśmy całkiem nowy plan i technologię, która znacznie ułatwiła i przede wszystkim przyspieszyła cały proces przerabiania ubrań. Odradziliśmy też naszemu Klientowi nieefektywne rozwiązania, które były dotychczas wprowadzone, co przyczyniło się do spójności obu sklepów.

Nowe sklepy internetowe DIWU i UPDIWU zostały stworzone na platformie Presta 1.7. Na podstawie szczegółowej rozmowy z Klientem przygotowaliśmy plan działania oraz zaprojektowaliśmy autorską wtyczkę do tej platformy. Po skonfrontowaniu potrzeb, celów i zasobów Klienta z możliwościami, jakie dają aktualne rozwiązania rynkowe, nasz wybór padł na PrestaShop 1.7. Rozwiązanie to pozwoliło zrealizować wszystkie z założeń projektu w tym wdrożenie indywidualnych funkcjonalności, a co równie ważne, było kompatybilne z systemami reklamowymi.

Jako etyczna marka, posiadająca certyfikat GOTS, jesteśmy świadomi, jak odpowiedzialny jest to projekt. Na szczęście, dzięki marce Sales Intelligence należącej do Digitree Group, nasza strona internetowa nabrała nowoczesności. Do tego nowatorskie i autorskie kreatory do personalizacji odzieży zostały stworzone w sposób intuicyjny i precyzyjny w obsłudze. Produkty, jakie oferuje sklep DIWU, nadają się do upcycklingu w sklepie UPDIWU. Wszystko, co zostało stworzone w trakcie naszej współpracy, spowodowało, że oba produkty są ze sobą spójne i wpisują się w gospodarkę obiegu zamkniętego, a co najważniejsze w jej cyrkularność.

Katarzyna Ślęzak

Co-founder UPDIWU, DIWU, KNKKANAKA

EFEKTY

Mateusz Jeżyk

COO & Member of Board

Advisor photo

Potrzebujesz profesjonalnych rozwiązań?

Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić.

Umów spotkanie

Zobacz inne historie naszych klientów

Zobacz wszystkie

„Rekla_mowa” – podcast, który mówi głosem AI

Cyfrowa rewolucja w audio marketingu

SARE

Marka należąca do Grupy Kapitałowej Digitree Group, specjalizująca się w automatyzacji komunikacji i marketingu, działająca na polskim rynku od ponad 20 lat. SARE to polska platforma do automatyzacji marketingu, oferująca narzędzia do tworzenia, zarządzania i analizy kampanii e-mail marketingowych oraz marketingu wielokanałowego. Dzięki SARE firmy mogą skutecznie docierać do swoich odbiorców, personalizować przekaz i monitorować efektywność działań marketingowych.

Więcej

Partnerstwo jak ze snu. Szumisie i Sales Intelligence

Siła partnerstwa opartego na wartościach

Szumisie

Szumisie to polska marka produkująca pluszowe misie emitujące uspokajające dźwięki, które pomagają dzieciom zasypiać. Firma dynamicznie rozwija działalność zagraniczną, oferując swoje produkty w Niemczech, Francji, Austrii, Belgii, Wielkiej Brytanii i planując dalszą ekspansję w Europie.

Więcej