Wyzwanie
Największym wyzwaniem był bardzo krótki, nieprzekraczalny termin realizacji oraz zmiana roli ówczesnej strony korporacyjnej na typowy sklep internetowy – dedykowany klientom detalicznym z uwzględnieniem również potrzeb klienta B2B.
Firma Sales Intelligence wykonała dla nas kompleksowy projekt przebudowy strony firmowej www.unitop.com.pl tak, aby sprostać dwóm różnym wyzwaniom: zbudować funkcjonalny i atrakcyjny sklep online skierowany głównie do segmentu B2C i stworzyć stronę w wersji angielskiej skierowaną do odbiorców B2B. Od początku był akcentowany ambitny czas na realizację projektu - w całości 3 miesiące. Wątpiłam, że to się uda na czas, ale jednak... nasz e-sklep jest gotowy! Profesjonalne podejście, dedykowany doświadczony zespół, dyscyplina po obu stronach były kluczem do sukcesu. Szczególnie doceniam mocne zaangażowanie agencji w projekt i dbanie o każdy szczegół, m.in.: sprawdzenie i optymalizacja user experience, kreacja i optymalizacja pod SEO od początku projektu, przedstawienie i omówienie kilku alternatyw szablonu strony, dostosowanie wybranego szablonu do naszych potrzeb, dodatkowe pomysły na funkcjonalności uwzględniające nasze cele biznesowe. Co jest bardzo ważne, po zakończeniu projektu agencja daje dodatkowy czas na możliwe poprawki w ramach gwarancji.
Svetlana Vnučko
Dyrektor Marketingu, Unitop
REALIZACJA TECHNICZNA
JAK PODESZLIŚMY DO TEGO ZADANIA?
1. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy indywidualną grafikę strony, zgodną ze standardami user experience oraz wieloma ograniczeniami wynikającymi z brandbooka marki.
2. W nienachalny sposób zamieściliśmy na stronie sklepu treści dla klientów B2B (Marki własne, Oferta B2B, Eksport, Do pobrania, Artykuły).
3. Wdrożyliśmy również niezależną stronę informacyjną dla zagranicznych dystrybutorów w języku angielskim.
Zobacz efekty TUTAJ.
CIEKAWE FUNKCJONALNOŚCI
- Blog został podzielony na dwie części zgodnie z charakterem strony. W Artykułach można znaleźć treści na temat relacji inwestorskich, planów produkcji lub bieżących wydarzeń. Z kolei klienci detaliczni z pewnością docenią sekcję z Przepisami kulinarnymi, które wykorzystują produkty marki Unitop (administrator w łatwy sposób może je przypisywać).
- Klienci otrzymali możliwość tworzenia indywidualnych zestawów składających się z 2 opakowań chałwy i 2 opakowań sezamków. Każdy może zatem wybrać dla siebie te smaki, które mu najbardziej odpowiadają.
- Przy zakupach za określoną kwotę, klient w koszyku zakupowym może dokupić dodatkowo 2 lub 4 produkty (w zależności od wartości zakupów) w cenie 1 grosz każdy.
Poprzednia strona internetowa firmy Unitop powstała w listopadzie 2020 roku. Naszym celem była przebudowa i poprawa funkcjonowania sklepu online, tak aby mógł obsługiwać płynnie 10 razy większy biznes. Mimo krótkiego terminu realizacji (3 miesiące), wdrożenie wykonaliśmy jeszcze przed założonym czasem, z czego jesteśmy bardzo dumni! W trakcie przebudowy sklepu szczególną uwagę zwróciliśmy na User Experience zarówno w wersji na desktop jak i na mobile.
Iwona Nalbach
Head of Business Development