Partnerstwo jak ze snu. Szumisie i Sales Intelligence

Siła partnerstwa opartego na wartościach

Szumisie

Szumisie to polska marka produkująca pluszowe misie emitujące uspokajające dźwięki, które pomagają dzieciom zasypiać. Firma dynamicznie rozwija działalność zagraniczną, oferując swoje produkty w Niemczech, Francji, Austrii, Belgii, Wielkiej Brytanii i planując dalszą ekspansję w Europie.

Cel:

Rozszerzenie działalności Szumisiów na rynki zagraniczne oraz zwiększenie sprzedaży poprzez skuteczne strategie marketingowe i e-commerce.

Czas realizacji:

1 rok współpracy zapewnił kompleksowe wsparcie w obszarach analizy danych, optymalizacji SEO, strategii social media, kampanii reklamowych oraz rozwiązań UX i brandingowych.

Wykorzystana technologia:

Narzędzia digital marketingu (Google Ads, Meta Ads, TikTok), platformy e-commerce, analityka danych, narzędzia do optymalizacji SEO, oraz systemy zarządzania treścią, a także brandingiem.

Potrzeba matką wynalazków

Historia marki Szumisie zaczęła się od potrzeby. Anna Skórzyńska – współzałożycielka firmy – zmagając się z trudnościami w usypianiu synka, odkryła, że biały szum działa kojąco na dziecko. Postanowiła stworzyć pluszaka emitującego ten dźwięk, co okazało się strzałem w dziesiątkę. Pierwszy Szumiś stał się początkiem nowego biznesu, a rosnąca popularność produktu skłoniła Annę do dalszego rozwoju i poszukiwania partnerów.

Rozwój i współpraca z Sales Intelligence

W miarę wzrostu zainteresowania szumiącymi misiami, firma napotkała wyzwania związane z ekspansją na nowe rynki. W odpowiedzi na te potrzeby, firma nawiązała współpracę z Sales Intelligence. Partnerstwo to od samego początku obejmowało szeroki zakres wsparcia, od analizy danych i optymalizacji SEO po strategię social media oraz kampanie reklamowe.

Dostosowanie strategii marketingowej

Specjaliści z Sales Intelligence przeprowadzili szczegółowe analizy, które pomogły w dostosowywaniu strategii marketingowych do różnych rynków. Dzięki temu Szumisie mogły precyzyjnie odpowiadać na potrzeby klientów w Niemczech, Francji, Austrii, Belgii, Wielkiej Brytanii i innych krajach europejskich. Kampanie content marketingowe przyczyniły się do budowania silnej marki.

Sukces to efekt dobrego researchu, przemyślanej strategii i właściwych danych – a analiza i praca na danych to nasza specjalność. Przyda się też cierpliwość, bo mimo, że w sieci wszystko dzieje się szybko, niektóre procesy mają własną dynamikę. A na ich efekty należy poczekać.

Iwona Nalbach

Head of Business Develompent

Współpraca z Sales Intelligence przyniosła oczekiwane rezultaty. Szumisie rozszerzyły także swoją ofertę o nowe produkty o wysokiej jakości, co jest kluczowe dla ich sukcesu na konkurencyjnym rynku.

Uważnie słuchać i mądrze doradzać – zobacz nasze wideo!

Historia Szumisiów to przykład, jak potrzeba może stać się matką wynalazku i prowadzić do międzynarodowego sukcesu. Współpraca z Sales Intelligence jest kluczowym elementem tego sukcesu, zapewniając kompleksowe wsparcie oraz strategię dostosowaną do zmieniających się potrzeb rynku. Dzięki temu, Szumisie mogą spać spokojnie, wiedząc, że ich partnerzy są zawsze gotowi do wsparcia i doradztwa.

Anna Skórzyńska

Pomysłodawczyni i współwłaścicielka firmy Szumisie

Więcej o historii Szumisiów, a także o naszym partnerstwie możesz przeczytać na portalu Wirtualnemedia.pl

Tobiasz Wierzbicki

Brand Manager

Advisor photo

Potrzebujesz profesjonalnych rozwiązań?

Umów się na spotkanie

Zobacz inne historie naszych klientów

Zobacz wszystkie

„Rekla_mowa” – podcast, który mówi głosem AI

Cyfrowa rewolucja w audio marketingu

SARE

Marka należąca do Grupy Kapitałowej Digitree Group, specjalizująca się w automatyzacji komunikacji i marketingu, działająca na polskim rynku od ponad 20 lat. SARE to polska platforma do automatyzacji marketingu, oferująca narzędzia do tworzenia, zarządzania i analizy kampanii e-mail marketingowych oraz marketingu wielokanałowego. Dzięki SARE firmy mogą skutecznie docierać do swoich odbiorców, personalizować przekaz i monitorować efektywność działań marketingowych.

Więcej