Szkolenie Meta Ads

Dlaczego warto wybrać szkolenie z Meta Ads?

Z nami zdobędziesz wiedzę na temat funkcjonowania mediów społecznościowych oraz nauczymy Cię, jak opracowywać strategie marketingowe dopasowane do ich specyfiki.

Co zawiera program szkolenia?

Szkolenie

Podstawowe

Czego się nauczysz:
  • Dowiesz się, jak optymalnie wykorzystać budżet, aby zmaksymalizować zwrot z inwestycji.
  • Odkryjesz tajniki tworzenia reklam, które przyciągają uwagę, budują zaangażowanie i prowadzą do konwersji.
  • Nauczysz się segmentacji i targetowania, aby dotrzeć z właściwym przekazem do konkretnych grup odbiorców
  • Zdobędziesz umiejętności potrzebne do planowania i realizacji skutecznych kampanii reklamowych, które wspierają wybrane cele biznesowe.
  • Pokażemy Ci, jak analizować dane, aby dokonywać świadomych i skutecznych decyzji marketingowych.
Szkolenie

Zaawansowane

Czego się nauczysz:
  • Zrozumiesz podstawowe koncepcje związane z reklamami na Facebooku, które pozwolą efektywniej planować i wdrażać kampanie.
  • Dowiesz się, jak wgrać Pixel Facebooka, który umożliwia śledzenie użytkowników na stronie internetowej.
  • Opanujesz zasady licytacji i strategii optymalizacji kosztów, aby zredukować wydatki na reklamę, maksymalizując jednocześnie efektywność kampanii.
  • Poznasz zasady tworzenia reklam na Instagramie, aby wykorzystać potencjał tej platformy i przyciągnąć uwagę nowych odbiorców.
  • Przedstawimy Ci strategie i porady dotyczące efektywnego i kreatywnego reklamowania się.

Cennik

* Wszystkie podane ceny są cenami netto

Porozmawiajmy o szkoleniu

Treść kursu

Szkolenie

Podstawowe

01

Dlaczego Facebook jest ważny dla marketingu? 

02

Najnowsze zmiany i aktualizacje

– Zmiany i nowości w interfejsie Business Managera Reklam
– Zmiany w regulacjach dotyczących prywatności i ich wpływ na reklamowanie

03

Podstawy reklamowania się na Facebook

– Zakładanie konta
– Support fb
– Kluczowe metryki i ich znaczenie
– Interfejs panelu menedżera

04

Jak działa system reklamowy FB?

05

Rodzaje reklam na FB

Szkolenie

Zaawansowane

01

Najnowsze zmiany i aktualizacje

– Zmiany i nowości w interfejsie Business Managera Reklam
– Zmiany w regulacjach dotyczących prywatności i ich wpływ na reklamowanie

02

Narzędzia i integracje

Facebook Pixel – instalacja, korzyści, i analiza danych

03

Targetowanie w reklamach

– Podstawy celowania demograficznego
– Zainteresowania użytkowników
– Custom Audiences – tworzenie spersonalizowanych grup docelowych (niestandardowe grupy odb)
– Lookalike Audiences – jak korzystać z podobieństwa do istniejących klientów

04

Tworzenie treści reklamowych

– Tworzenie reklamy krok po kroku
– Rodzaje reklam dostępnych na Facebooku
– Najlepsze praktyki dotyczące treści i grafik.

05

Optymalizacja budżetu i licytacja

– Jak działa system licytacji Facebooka?
– Strategie budżetowania

06

Reklama na Instagramie

– Rodzaje, tworzenie i możliwości reklam na Instagramie

07

Najczęstsze błędy w reklamach Facebook Ads

08

Dlaczego reklama na Facebooku nie działa?

09

10 skutecznych porad jak zwiększyć skuteczność reklamy na Facebooku

Po szkoleniu z Meta Ads od Sales Intelligence, nawet doświadczony specjalista ds. social media znajdzie wartość dodaną. Aktualizacja wiedzy z zakresu najnowszych trendów i strategii reklamowych na Facebooku i Instagramie wpłynęła korzystnie na moje podejście do kampanii w mediach społecznościowych. Szkolenie stanowiło doskonałe uzupełnienie dla osób, które chcą być na bieżąco z dynamicznie rozwijającym się światem reklamy online.

Tobiasz Wierzbicki

p.o. Kierownika Marketingu Digitree Group

Szkolenie dostarczyło nam narzędzi niezbędnych do skutecznego wspierania naszych działań poprzez zaawansowane wykorzystanie platform reklamowych. Prowadzący wykazał się nie tylko głęboką wiedzą na temat reklam na Facebooku i Instagramie, ale również umiejętnością przekazywania tej wiedzy w sposób przystępny i angażujący. Doskonała obsługa klienta była zauważalna na każdym etapie szkolenia. Organizatorzy byli zawsze dostępni, chętni do pomocy i odpowiadali na wszystkie pytania. Polecamy ten warsztat wszystkim, którzy chcą wykorzystać możliwości reklam na platformach Meta, aby wspierać ważne inicjatywy i projekty.

Łukasz Oleszko

Marketing Specialist, Polska Akcja Humanitarna

Czy są jakieś bonusy?

Tak, każdy uczestnik szkolenia otrzyma:

Jak się zapisać?

Umów się na spotkanie online
lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

👋 Umów spotkanie
lub Zadzwoń
+48 570 769 663

Jacek Treder

Head of Media & Product

Advisor photo

Chcesz poszerzyć swoje kompetencje?

Porozmawiajmy 👋