Nasze szkolenia otworzą nowe możliwości dla Twojego biznesu. Z nami dowiesz się, jak tworzyć reklamy online i zwiększać ich efektywność. Przekażemy Ci praktyczne umiejętności, które pomogą Twojemu biznesowi osiągnąć nowy poziom.
Idealne dla początkujących i osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z Google Ads.
Dedykowane dla osób, które mają już pewne doświadczenie i chcą zwiększyć swoje umiejętności.
– Historia i ewolucja kampanii reklamowych w Google
– Ogólna koncepcja marketingu w wyszukiwarce i sieci reklamowej
– Zrozumienie intencji użytkowników
– Znaczenie mobilności w kampaniach Google
– Wprowadzenie do aukcji reklamowych Google
– Przegląd interfejsu Google ADS
Kluczowe metryki i terminologia w reklamie online: CTR, konwersje, ROAS, Quality Score, ROI, KPI itp.
– Kampanie w sieci wyszukiwania
– Kampanie Google Shopping
– Kampanie w sieci Display
– Kampanie wideo (YouTube)
– Wprowadzenie do narzędzi wspierających optymalizację kampanii
– Jak działa licytacja w Google Ads.
– Strategie licytacji: maksymalizacja kliknięć, ROAS, cele CPA.
– Dostosowywanie budżetu do sezonowych trendów.
– Wykorzystanie prognoz i narzędzi planowania w Google Ads.
Odczytywanie danych w Google ADS oraz Google Analytics
– Google Merchant Center
– Google Ads Editor
– Google Keyword Planner
– Google Trends
– Google Analytics
– Google Tag Manager
– Alokacja budżetu w zależności od celów kampanii.
– Dzienny vs. całościowy budżet: zalety i wady.
A/B testowanie reklam
Czy są jakieś bonusy?
Liczba miejsc jest ograniczona, więc nie czekaj!
Wybierz termin spotkaniaHead of Media & Product