Rekordowy kwartał na Allegro w AT Outlet!

Wzrost sprzedaży o 338% w ciągu 3 miesięcy.

AT Outlet

AT Outlet to zaufany dostawca wysokiej jakości sprzętu elektronicznego po leasingu. W ofercie znajdują się laptopy, smartfony, tablety, komputery stacjonarne oraz bogaty wybór komponentów i akcesoriów – od naklejek po części zamienne do laptopów.

AT Outlet

Cel:

Maksymalne wykorzystanie potencjału Allegro w celu zwiększenia sprzedaży i rozpoznawalności marki AT Outlet.

Czas realizacji:

Pierwszy kwartał po nawiązaniu współpracy (1.08. – 31.10.2023)

Wykorzystana technologia:

Kampania na wyniki wyszukiwania i reklamy graficzne na Allegro.

Strategia

Początkowo wspólnie z AT Outlet postawiliśmy na intensywne wykorzystanie reklam graficznych, aby wzbudzić zainteresowanie odbiorców i ugruntować pozytywny wizerunek marki na Allegro. Następnie, skupilliśmy się na reklamach w wynikach wyszukiwania, utrzymując jednocześnie rentowne kampanie graficzne na niższym budżecie.

Kampanie reklamowe zorientowane na wyniki wyszukiwania były systematycznie analizowane i optymalizowane, biorąc pod uwagę skuteczność poszczególnych produktów, stawki za kliknięcie (CPC), trafność dopasowania do zapytań wyszukiwania oraz popularność ofert. Proces ten był oparty na dokładnych i szczegółowych raportach z przeprowadzonych kampanii.

Krok po kroku… Jak tego dokonaliśmy?

  1. Z sukcesem zainicjowaliśmy obecność marki AT Outlet na platformie Allegro, prezentując asortyment w przemyślany sposób — z podziałem na kategorie, marki i przedziały cenowe. Wprowadziliśmy również Tagi Ofertowe, znacząco ulepszając nawigację po sklepie.
  2. Wdrożyliśmy specjalistyczne oprogramowanie zewnętrzne do zarządzania obsługą klienta, co zdecydowanie przyspieszyło czas reakcji na zapytania i zwiększyło efektywność w rozwiązywaniu wątpliwości klientów związanych z produktami oraz logistyką.
  3. Podjęliśmy również kroki mające na celu zwiększenie atrakcyjności produktów AT Outlet, poprzez udoskonalenie ich opisów i grafik. Wprowadzenie większej liczby wariantów produktów umożliwiło klientom lepsze dopasowanie zakupów do indywidualnych potrzeb technicznych i budżetowych.
  4. AT Outlet koncentruje się teraz na rozbudowie oferty, dostosowując ją do aktualnych trendów rynkowych i zapewniając dostępność najbardziej pożądanych marek. Wspólnie dbamy o to, aby na kluczowych pozycjach asortymentowych utrzymywać odpowiedni poziom zapasów magazynowych, co przekłada się na wzrost sprzedaży i pozwala efektywnie zarządzać kampaniami promocyjnymi skierowanymi na najbardziej popularne produkty.

Wprowadzenie regularnych spotkań statusowych okazało się znakomitą decyzją, ponieważ umożliwia nam to nie tylko głębsze wzajemne poznanie, ale również lepsze zrozumienie bieżących działań naszego Klienta, w tym planowania zakupów oraz strategii poszerzania oferty. Dzięki temu, AT Outlet jest w stanie wyprzedzać pewne działania rynkowe oraz szybko reagować na aktualny popyt na platformie Allegro. Pozwala nam to również na dokładniejsze dostosowanie się do modelu biznesowego Klienta i efektywne przeniesienie go na pole marketplace.

Bartek Kobylański

Marketplace Specialist, Sales Intelligence

Rezultaty naszej współpracy

Efekty w liczbach

O 338%

wzrost sprzedaży produktów AT Outlet na Allegro

w porównaniu z poprzednim kwartałem.
436%

o tyle wzrosła sprzedaż w ciągu miesiąca

porównując z okresem przed rozpoczęciem współpracy.

Plany na przyszłość

Obecnie AT Outlet przygotowuje się do wejścia na platformę Amazon – na rynek włoski i niemiecki, gdzie estymacje pokazały ogromny potencjał sprzedaży i zapotrzebowanie na produkty naszego Klienta.

Maciej Staniszewski

Advisor photo

Chcesz zacząć działać na platformach marketplace?

Porozmawiajmy o Twoim biznesie!

Zobacz inne historie naszych klientów

Zobacz wszystkie

„Rekla_mowa” – podcast, który mówi głosem AI

Cyfrowa rewolucja w audio marketingu

SARE

Marka należąca do Grupy Kapitałowej Digitree Group, specjalizująca się w automatyzacji komunikacji i marketingu, działająca na polskim rynku od ponad 20 lat. SARE to polska platforma do automatyzacji marketingu, oferująca narzędzia do tworzenia, zarządzania i analizy kampanii e-mail marketingowych oraz marketingu wielokanałowego. Dzięki SARE firmy mogą skutecznie docierać do swoich odbiorców, personalizować przekaz i monitorować efektywność działań marketingowych.

Więcej

Partnerstwo jak ze snu. Szumisie i Sales Intelligence

Siła partnerstwa opartego na wartościach

Szumisie

Szumisie to polska marka produkująca pluszowe misie emitujące uspokajające dźwięki, które pomagają dzieciom zasypiać. Firma dynamicznie rozwija działalność zagraniczną, oferując swoje produkty w Niemczech, Francji, Austrii, Belgii, Wielkiej Brytanii i planując dalszą ekspansję w Europie.

Więcej