Jak zbudowaliśmy sklep internetowy w 3 miesiące?

Wdrożenie PrestaShop dla sklepu Unitop

Unitop

Unitop jest jednym z największych producentów sezamków oraz chałwy w Europie, produkującym wyroby zarówno pod własnymi brandami, jak i markami sieci handlowych.

unitop_top_baner

Cel:

Odświeżenie i unowocześnienie wyglądu strony, a także migracja z oprogramowania WooCommerce na system PrestaShop w celu płynnego obsłużenia dynamicznie rozwijającego się kanału e-commerce.

Czas realizacji:

3 miesiące

Wykorzystana technologia:

PrestaShop

Wyzwanie

Największym wyzwaniem był bardzo krótki, nieprzekraczalny termin realizacji oraz zmiana roli ówczesnej strony korporacyjnej na typowy sklep internetowy – dedykowany klientom detalicznym z uwzględnieniem również potrzeb klienta B2B.

Firma Sales Intelligence wykonała dla nas kompleksowy projekt przebudowy strony firmowej www.unitop.com.pl tak, aby sprostać dwóm różnym wyzwaniom: zbudować funkcjonalny i atrakcyjny sklep online skierowany głównie do segmentu B2C i stworzyć stronę w wersji angielskiej skierowaną do odbiorców B2B. Od początku był akcentowany ambitny czas na realizację projektu - w całości 3 miesiące. Wątpiłam, że to się uda na czas, ale jednak... nasz e-sklep jest gotowy! Profesjonalne podejście, dedykowany doświadczony zespół, dyscyplina po obu stronach były kluczem do sukcesu. Szczególnie doceniam mocne zaangażowanie agencji w projekt i dbanie o każdy szczegół, m.in.: sprawdzenie i optymalizacja user experience, kreacja i optymalizacja pod SEO od początku projektu, przedstawienie i omówienie kilku alternatyw szablonu strony, dostosowanie wybranego szablonu do naszych potrzeb, dodatkowe pomysły na funkcjonalności uwzględniające nasze cele biznesowe. Co jest bardzo ważne, po zakończeniu projektu agencja daje dodatkowy czas na możliwe poprawki w ramach gwarancji.

Svetlana Vnučko

Dyrektor Marketingu, Unitop

REALIZACJA TECHNICZNA

JAK PODESZLIŚMY DO TEGO ZADANIA?

1. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy indywidualną grafikę strony, zgodną ze standardami user experience oraz wieloma ograniczeniami wynikającymi z brandbooka marki.

2. W nienachalny sposób zamieściliśmy na stronie sklepu treści dla klientów B2B (Marki własne, Oferta B2B, Eksport, Do pobrania, Artykuły).

3. Wdrożyliśmy również niezależną stronę informacyjną dla zagranicznych dystrybutorów w języku angielskim.

Zobacz efekty TUTAJ.

CIEKAWE FUNKCJONALNOŚCI

Przepisy unitop

indywidualne zestawy unitop

 

indywidualne roz. unitop

Poprzednia strona internetowa firmy Unitop powstała w listopadzie 2020 roku. Naszym celem była przebudowa i poprawa funkcjonowania sklepu online, tak aby mógł obsługiwać płynnie 10 razy większy biznes. Mimo krótkiego terminu realizacji (3 miesiące), wdrożenie wykonaliśmy jeszcze przed założonym czasem, z czego jesteśmy bardzo dumni! W trakcie przebudowy sklepu szczególną uwagę zwróciliśmy na User Experience zarówno w wersji na desktop jak i na mobile.

Iwona Nalbach

Head of Business Development

Iwona Nalbach

Head of Business Development

Advisor photo

Potrzebujesz profesjonalnych rozwiązań?

Przeprowadzamy wdrożenia i migracje e-commerce na takie platformy jak: PrestaShop, WooCommerce, czy Shopware

Umów spotkanie

Zobacz inne historie naszych klientów

Zobacz wszystkie

„Rekla_mowa” – podcast, który mówi głosem AI

Cyfrowa rewolucja w audio marketingu

SARE

Marka należąca do Grupy Kapitałowej Digitree Group, specjalizująca się w automatyzacji komunikacji i marketingu, działająca na polskim rynku od ponad 20 lat. SARE to polska platforma do automatyzacji marketingu, oferująca narzędzia do tworzenia, zarządzania i analizy kampanii e-mail marketingowych oraz marketingu wielokanałowego. Dzięki SARE firmy mogą skutecznie docierać do swoich odbiorców, personalizować przekaz i monitorować efektywność działań marketingowych.

Więcej

Partnerstwo jak ze snu. Szumisie i Sales Intelligence

Siła partnerstwa opartego na wartościach

Szumisie

Szumisie to polska marka produkująca pluszowe misie emitujące uspokajające dźwięki, które pomagają dzieciom zasypiać. Firma dynamicznie rozwija działalność zagraniczną, oferując swoje produkty w Niemczech, Francji, Austrii, Belgii, Wielkiej Brytanii i planując dalszą ekspansję w Europie.

Więcej