Historia
Jak to zrobiliśmy?
- Podczas trwania kampanii, największą uwagę potencjalnych odbiorców skupiliśmy na meblach do salonu, takich jak kanapy, narożniki oraz komody, a także na meblach do sypialni. Wartość najczęściej promowanych produktów oscylowała w zakresie 1000-3000 zł.
- W kampanii wykorzystaliśmy kanały oraz formaty reklamowe, takie jak: reklama produktowa, reklama tekstowa czy też reklama graficzna. Dzięki naszym działaniom opartym o automatyzację i systemy samouczące Googla kampania mogła dotrzeć do większej liczby klientów dokonujących konwersji.
- Reklamy tekstowe wyświetlaliśmy w okresach promocyjnych, takich jak Black Friday, jak również cyklicznych wyprzedażach, wzbogacając kampanię o banery promocyjne. Istotną rolę odegrała również strategia ustalania stawek, która zakładała maksymalizację wartości konwersji.
Zwiększenie budżetu pozwoliło skutecznie konkurować z pozostałymi reklamodawcami w okresie szczytowym dla e-commerce. Odpowiednie przygotowanie feedu produktowego przez Klienta – który zawierał 14 700 pozycji (tytuły, opisy, zdjęcia itp.) – a także optymalizacja kampanii pod kątem utrzymania pożądanego ROAS-u, pozwoliły na skalowanie dotychczasowych wyników.
Karolina Ogielska
Performance Marketing Specialist
Rezultaty
Efekty, które osiągnęliśmy w pół roku!
Wzrost przychodów
Wzrost ROAS*
punkty procentoweOgólny wzrost liczby użytkowników
Warto docenić zespół Sales Intelligence za profesjonalny dobór narzędzi reklamowych i otwarte podejście do współpracy. Działa prowadzone przez Sales Intelligence przyczyniły się do zwiększenia zasięgu sklepu oraz świadomości marki Selsey wśród Klientów, jako e-sklepu z wyposażeniem wnętrz nr 1 w Polsce. Kooperacja między sklepem internetowym Selsey a Sales Intelligence jest przykładem współpracy biznesowej, która przyniosła obustronne korzyści. Wysokie wzrosty sprzedaży wraz z utrzymaniem oczekiwanego wskaźnika ROAS są tego najlepszym dowodem.
Dominika Puk
Marketing Project Manager
Jak działa PLA Performance Max?
- My wybieramy cele i ustawiamy dla Ciebie kampanię Performance Max.
- Google bierze pod uwagę zgromadzone dane oraz analizuje zachowania użytkowników w konkretnym momencie.
- Na podstawie tych informacji Google optymalizuje stawki i wykupuje najlepsze miejsca pod reklamę Twojej firmy, aby osiągnąć wysokie wyniki konwersji.