Wzrost przychodów o 123% w sklepie Selsey

z wykorzystaniem reklamy PLA performance max

Selsey

Selsey to sklep internetowy z szerokim asortymentem mebli, akcesoriów i dodatków wnętrzarskich. Marka działa na rynku polskim.

Cel:

Skalowanie sprzedaży przy wyższym budżecie oraz zachowaniu określonego ROAS-u w okresach promocyjnych (np. Black Friday, wyprzedaże świąteczne).

Czas realizacji:

IV kwartał 2021 – I kwartał 2022 IV kwartał 2022 – I kwartał 2023

Wykorzystana technologia:

Działania w systemie reklamowym Google z wykorzystaniem reklamy PLA Performance Max.

Historia

Jak to zrobiliśmy?

Zwiększenie budżetu pozwoliło skutecznie konkurować z pozostałymi reklamodawcami w okresie szczytowym dla e-commerce. Odpowiednie przygotowanie feedu produktowego przez Klienta – który zawierał 14 700 pozycji  (tytuły, opisy, zdjęcia itp.) – a także optymalizacja kampanii pod kątem utrzymania pożądanego ROAS-u, pozwoliły na skalowanie dotychczasowych wyników.

Karolina Ogielska

Performance Marketing Specialist

Rezultaty

Efekty, które osiągnęliśmy w pół roku!

+123%

Wzrost przychodów

+71%*

Wzrost ROAS*

punkty procentowe
+39%

Ogólny wzrost liczby użytkowników

Warto docenić zespół Sales Intelligence za profesjonalny dobór narzędzi reklamowych i otwarte podejście do współpracy. Działa prowadzone przez Sales Intelligence przyczyniły się do zwiększenia zasięgu sklepu oraz świadomości marki Selsey wśród Klientów, jako e-sklepu z wyposażeniem wnętrz nr 1 w Polsce. Kooperacja między sklepem internetowym Selsey a Sales Intelligence jest przykładem współpracy biznesowej, która przyniosła obustronne korzyści. Wysokie wzrosty sprzedaży wraz z utrzymaniem oczekiwanego wskaźnika ROAS są tego najlepszym dowodem.

Dominika Puk

Marketing Project Manager

Jak działa PLA Performance Max?

  1. My wybieramy cele i ustawiamy dla Ciebie kampanię Performance Max.
  2. Google bierze pod uwagę zgromadzone dane oraz analizuje zachowania użytkowników w konkretnym momencie.
  3. Na podstawie tych informacji Google optymalizuje stawki i wykupuje najlepsze miejsca pod reklamę Twojej firmy, aby osiągnąć wysokie wyniki konwersji.

Jacek Treder

Head of Media & Product

Advisor photo

Chcesz też zarabiać dzięki reklamie PLA?

Porozmawiajmy o Twoim biznesie.

Umów spotkanie

Zobacz inne historie naszych klientów

Zobacz wszystkie

„Rekla_mowa” – podcast, który mówi głosem AI

Cyfrowa rewolucja w audio marketingu

SARE

Marka należąca do Grupy Kapitałowej Digitree Group, specjalizująca się w automatyzacji komunikacji i marketingu, działająca na polskim rynku od ponad 20 lat. SARE to polska platforma do automatyzacji marketingu, oferująca narzędzia do tworzenia, zarządzania i analizy kampanii e-mail marketingowych oraz marketingu wielokanałowego. Dzięki SARE firmy mogą skutecznie docierać do swoich odbiorców, personalizować przekaz i monitorować efektywność działań marketingowych.

Więcej

Partnerstwo jak ze snu. Szumisie i Sales Intelligence

Siła partnerstwa opartego na wartościach

Szumisie

Szumisie to polska marka produkująca pluszowe misie emitujące uspokajające dźwięki, które pomagają dzieciom zasypiać. Firma dynamicznie rozwija działalność zagraniczną, oferując swoje produkty w Niemczech, Francji, Austrii, Belgii, Wielkiej Brytanii i planując dalszą ekspansję w Europie.

Więcej