Jak zmaksymalizować potencjał Facebooka?

Zwiększyliśmy o ponad 50% liczbę nowych użytkowników na stronie.

Badapak.pl

Produkcja, konfekcjonowanie i handel szerokim asortymentem produktów spożywczych

Cel:

Powiększenie grupy odbiorców regularnie zamawiających produkty klienta z branży FMCG.

Czas realizacji:

styczeń – czerwiec (6 miesięcy)

Jak to zrobiliśmy?

Działania prowadzone na Facebooku dla Badapak.pl skupiały się wokół działań świadomościowych z utrzymaniem wyznaczonego poziomu ROAS.

Stworzyliśmy reklamy katalogowe na Facebooku, posegmentowane na poszczególne kategorie – wykorzystywane w danych porach roku.

Efekty

6656%

ROAS z całości działań na kampaniach sprzedażowych

26,5%

Conversion Rate z kampanii sprzedażowych

4,34%

CTR

~1000 sztuk

liczba pozyskanych zakupów

1 500 000

do tylu osób dotarły działania reklamowe

Marzena Przybyłek

Business Development Manager

Advisor photo

Rozwijaj swoje działania na Facebooku!

Razem z nami.

Umów spotkanie

Zobacz inne historie naszych klientów

Zobacz wszystkie

„Rekla_mowa” – podcast, który mówi głosem AI

Cyfrowa rewolucja w audio marketingu

SARE

Marka należąca do Grupy Kapitałowej Digitree Group, specjalizująca się w automatyzacji komunikacji i marketingu, działająca na polskim rynku od ponad 20 lat. SARE to polska platforma do automatyzacji marketingu, oferująca narzędzia do tworzenia, zarządzania i analizy kampanii e-mail marketingowych oraz marketingu wielokanałowego. Dzięki SARE firmy mogą skutecznie docierać do swoich odbiorców, personalizować przekaz i monitorować efektywność działań marketingowych.

Więcej

Partnerstwo jak ze snu. Szumisie i Sales Intelligence

Siła partnerstwa opartego na wartościach

Szumisie

Szumisie to polska marka produkująca pluszowe misie emitujące uspokajające dźwięki, które pomagają dzieciom zasypiać. Firma dynamicznie rozwija działalność zagraniczną, oferując swoje produkty w Niemczech, Francji, Austrii, Belgii, Wielkiej Brytanii i planując dalszą ekspansję w Europie.

Więcej