Jesteśmy agencją e-commerce, specjalizującą się w czterech kluczowych obszarach marketingowych.
Oferujemy kompleksowe rozwiązania, które pomagają klientom osiągnąć sukces w sieci, m.in.: wdrożenia e-commerce, działania performance, social commerce oraz sprzedaż na platformach marketplace.
Posiadamy także własne zbiory danych, dzięki którym jesteśmy w stanie analizować zachowania i potrzeby konsumentów, a także ścieżki, które podejmują w procesie zakupowym.
Poznaj nas!
Proces naszej współpracy dostosowany jest do Twoich potrzeb. Zazwyczaj jest on zgodny z metodą 5D, odnoszącą się do pięciu etapów, które pomagają zrozumieć, zdefiniować i rozwiązać problemy.
Zrozumienie klienta
Na tym etapie zajmujemy się zbieraniem wiedzy i zrozumieniem kontekstu problemu lub wyzwania. Istotne jest, aby zdobyć informacje na temat Twoich użytkowników, ich potrzeb, oraz przeszkód, z którymi się borykają. Zazwyczaj używamy do tego różnych metod badawczych, takich jak wywiady, obserwacje, badania rynku, itp. Celem jest poszerzenie perspektywy i odkrycie prawdziwych potrzeb, na których można skupić się podczas dalszego procesu projektowego.
Projektowanie procesu
Po zebraniu szczegółowych informacji, kolejnym krokiem jest zdefiniowanie konkretnego problemu. Skupiając się na zrozumieniu potrzeb użytkowników, tworzymy cele, które mają prowadzić do projektowania bardziej ukierunkowanych i efektywnych rozwiązań.
Wdrażanie
W trzecim etapie rozpoczyna się proces tworzenia pomysłów i rozwiązań. Wykorzystujemy do tego takie koncepcje jak: burza mózgów, mapy myśli, prototypowanie, itp. Wszystkie proponowane przez nas działania są wartościowane i analizowane pod kątem ich potencjalnego wpływu na rozwiązanie problemu.
Implementacja
Etap ten obejmuje fazę wdrażania lub realizacji pomysłów, które zostały wcześniej wybrane i opracowane. Koncentrujemy się tutaj się na wdrożeniu konkretnego rozwiązania, które zostało zaprojektowane i przetestowane w fazie prototypowania. Wdrożenie może obejmować zarówno stworzenie rzeczywistego produktu lub usługi, jak i przeprowadzenie pilotażu, aby zbadać reakcję użytkowników i dostosować rozwiązanie do ich potrzeb.
Analiza efektów
Ostatni krok to prototypowanie i testowanie rozwiązania zrealizowanego na etapie projektowania. Prototypy mogą być testowane na grupach użytkowników, aby uzyskać ich feedback i zrozumieć, jakie modyfikacje mogą być wymagane. W oparciu o wyniki testów, możemy dokonywać dalszych ulepszeń i dostosować rozwiązanie do oczekiwań klienta. Ostatecznie projekt jest wdrażany, a proces Design Thinking (5D) może powrócić do punktu "Discover" w celu dalszego doskonalenia i ulepszania rozwiązania.
Spółka Sales Intelligence wraz z Inis, SARE, Salelifter oraz Fast White Cat, JU: należy do Grupy Kapitałowej Digitree Group. Digitree Group to nie tylko zaawansowane autorskie systemy do komunikacji marketingowej, ale przede wszystkim kompleksowe rozwiązania dla firm, realizowane przez jednego partnera. Prowadzimy klientów od celu po efekt biorąc tym samym odpowiedzialność za realizowane przez nas działania.
Interakcji z marką
Completion Rate
wzrost przychodów
Business Development Manager
Wykorzystaj nasze doświadczenie i wiedzę, którą chętnie się z Tobą podzielimy.