Zaufali nam między innymi:

Wstęp

Dzięki naszym szkoleniom z łatwością przejdziesz na nową wersję Google Analytics, aby w przyszłości móc podejmować lepsze decyzje biznesowe.

Oferta

Szkolenie

Podstawowe

Czas trwania 3 godziny
Czego się nauczysz:
  • Konfiguracji i implementacji GA4
  • Zasad analityki i atrybucji danych
Szkolenie

Zaawansowane

Czas trwania 5 godzin
Czego się nauczysz:
  • Implementacji GA4 przez Google Tag Manager
  • Tworzenia i praktycznego wykorzystania raportów
  • Możliwości narzędzia BigQuery

Wybierz szkolenie

* Wszystkie podane ceny są cenami netto

Porozmawiajmy o szkoleniu

Treść kursu

Szkolenie

Podstawowe

01

Wprowadzenie do analityki internetowej

• Historia Google Analytics
• Czy istnieje konkurencja dla Google Analytics?
• Co możesz zyskać dzięki analityce internetowej?
• Jak GA4 zmieniło podejście do mierzenia danych?
• Najważniejsze definicje w analityce (sesja, użytkownik, odsłona…)

02

Zrozumienie danych

• Czym są zdarzenia?
• Przykładowe cele (w wymiarze mikro i makro)
• Strumienie danych
• Omówienie różnych rodzajów atrybucji danych

03

Konfiguracja GA4

• Utworzenie konta GA4
• Konfigurowanie najważniejszych ustawień GA4
• Umieszczenie kodów na stronie docelowej
• Sprawdzenie poprawności implementacji
• Omówienie interfejsu GA4

Szkolenie

Zaawansowane

01

Integracja ekosystemu Google

• W jakim celu łączymy GA4 z innymi usługami Google?
• Implementacja GA4 przez Google Tag Manager
• Integracja z Google Merchant Center
• Łączenie GA4 z kontem Google Ads
• Omówienie możliwości narzędzia BigQuery

02

Raporty i eksploracje

• Różnice między raportami a Eksplorowaniem
• Konfiguracja raportów ogólnych
• Przykładowe raporty szczegółowe

03

Rozwinięcie wybranych zagadnień

• Dedykowana sekcja Q&A

Co mówią Uczestnicy szkolenia:

Szkolenie satysfakcjonujące pod każdym względem! Ogromna wiedza prowadzącego przekazywana z idealnym dopasowaniem do poziomu osoby szkolonej. Jeśli celem jest komfortowe korzystanie z GA4, to zostanie on osiągnięty.

Robert Górski

YES Biżuteria S.A

Prowadzący wykazał się sporą wiedzą na temat Google Analytics 4. Omówienie różnych rodzajów atrybucji danych, konfiguracja raportów ogólnych i przykładowe raporty szczegółowe - to tylko niektóre z tematów, które zostały poruszone. Jestem pod wrażeniem profesjonalizmu i zaangażowania prowadzącego!

Mateusz Kozłowski

Via Della Spiga

Jestem bardzo zadowolona ze szkolenia. Fakt, że byłam jedyną uczestniczką, pozwolił na omówienie wielu interesujących mnie kwestii. Prowadzący – bardzo profesjonalny 🙂

Uczestniczka szkolenia

Norgips

Udział w tym szkoleniu online to dobra decyzja. Kurs trwał odpowiednio długo, a prowadząca potrafiła przekazać nawet najbardziej skomplikowane koncepcje w prosty i zrozumiały sposób. Zdecydowanie polecam!

Paulina Białkowska

KuchniaPremium.pl

Czy są jakieś bonusy?

Tak, dla każdego uczestnika szkolenia przewidujemy:

Mateusz Jeżyk

COO

Advisor photo

Skaluj swój biznes z Google Analytics 4

Chcesz dowiedzieć się, co skłania użytkowników do konwersji na Twojej stronie internetowej, czym ich angażować i jak zwiększyć ich liczbę? Google Analytics 4 wprowadza zupełnie nowe podejście do danych, skupiające się głównie na użytkownikach. Nasze szkolenie pomoże Ci zapoznać się z tym narzędziem, dzięki czemu zdobędziesz wartościową wiedzę opartą na danych dotyczących Twoich użytkowników.

Porozmawiajmy 👋