I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin (dalej jako ,,Regulamin”) określa ogólne warunki, zasady oraz sposób świadczenia usługi BackMarketing (dalej jako ,,Usługa”) za pośrednictwem serwisu internetowego www.nokaut.pl (dalej jako „Serwis”) przez Sales Intelligence sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (81-526), ul. Jodłowa 1/5, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000847644, NIP: 7010360301, REGON: 146393710, posiadająca kapitał zakładowy w wysokości 5 184 800,00 zł, w całości opłacony, dalej jako „Sales Intelligence”.
- Niniejszy Regulamin jest dostępny w witrynie internetowej www.nokaut.pl, w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają postanowienia regulaminu dla Sprzedawców Nokaut (dalej jako „Regulamin dla Sprzedawców Nokaut”), dostępnego na stronach Serwisu, a w przypadku sprzeczności pomiędzy zapisami niniejszego Regulaminu oraz Regulaminu dla Sprzedawców Nokaut, zastosowanie znajduje niniejszy Regulamin.
- Pojęcia zapisane dużą literą mają znaczenia nadane im w Regulaminie dla Sprzedawców lub są określone w niniejszym Regulaminie.
- Kontakt z Sales Intelligence odbywa się poprzez adres poczty elektronicznej: [email protected]
II. ZASADY KORZYSTANIA Z USŁUGI
- Usługa jest dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy mają zawartą umowę o świadczenie usług dla Sprzedawców w Serwisie i posiadających dostęp do udostępnionego dla nich Centrum Sprzedawcy, w rozumieniu postanowień Regulaminu dla Sprzedawców Nokaut.
- W ramach Usługi, Sales Intelligence udostępnia odpłatnie Klientowi skrypt Java Script (dalej jako „Skrypt BackMarketing”), którego celem jest zatrzymanie użytkownika w Sklepie internetowym Klienta, na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
- Klient zainteresowany skorzystaniem z Usługi loguje się do swojego Centrum Sprzedawcy oraz pobiera z niego i instaluje w swoim Sklepie Skrypt BackMarketing, kierując się komunikatami wyświetlanymi w Serwisie oraz akceptuje Regulamin.
- Rozpoczęcie korzystania z Usługi wymaga jej aktywacji w Centrum Sprzedawcy poprzez wybranie odpowiedniej opcji, zgodnie z informacjami prezentowanymi w Centrum Sprzedawcy. W momencie aktywacji Usługi zawarta zostaje umowa o świadczenie usługi BackMarketing.
- Usługa zaczyna być świadczona w momencie jej aktywacji na zasadach wskazanych w ppkt. 4 powyżej i świadczona jest przez czas nieoznaczony, do momentu jej wyłączenia przez Klienta, wyczerpania posiadanych przez Klienta punktów Nokaut lub rozwiązania Umowy na zasadach wskazanych w Regulaminie dla Sprzedawców Nokaut.
- W ramach Usługi, Sales Intelligence wyświetli każdemu użytkownikowi sieci Internet, odwiedzającemu Sklep Klienta, w momencie zamknięcia przez niego okna Sklepu Klienta w jego przeglądarce internetowej, nową kartę lub nowe okno (dalej jako „Nowa karta” i/lub „Nowe okno”) prezentujące dopasowane do jego preferencji produkty Sklepu oraz zawierającą link przekierowujący do Sklepu Klienta.
- W przypadku gdy użytkownik odwiedzający Sklep internetowy Klienta korzystającego z Usługi zablokował w używanej przez niego przeglądarce możliwość wyświetlania nowych kart i okien za pomocą ustawień przeglądarki lub dodatkowych programów i usług, Sales Intelligence wyświetli Nową kartę lub Nowe okno po kliknięciu przez tego użytkownika w dowolny element nawigacyjny w Sklepie Klienta.
- Nowe okno lub Nowa karta są wyświetlane użytkownikom odwiedzającym Sklep Klienta korzystającego z Usługi, na zasadach wskazanych w ppkt. 6 i 7 powyżej, o ile narzędzia lub programy stosowane przez tego użytkownika nie uniemożliwiają tego od strony technicznej, informatycznej lub w inny sposób.
- Sales Intelligence przysługuje od Klienta korzystającego z Usługi wynagrodzenie za Przekierowanie z linku znajdującego się w Nowej karcie lub Nowym oknie, na zasadach wskazanych w Regulaminie dla Sprzedawców Nokaut i w wysokości ½ (połowy) maksymalnie dopuszczalnej Stawki ustawionej przez Klienta na zasadach wskazanych w Regulaminie dla Sprzedawców Nokaut. Z chwilą Przekierowania Sales Intelligence nabywa prawo do wynagrodzenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim.
- Sales Intelligence może wprowadzić okazjonalne rabaty lub promocje na swoją Usługę, jak również świadczyć ją nieodpłatnie, zgodnie z informacją na stronach Serwisu.
- Płatności w ramach świadczonej Usługi są rozliczane na zasadach wskazanych w Regulaminie dla Sprzedawców Nokaut, z zastrzeżeniem, że w przypadku opóźnienia w płatności Klienta, Sales Intelligence będzie naliczać odsetki za opóźnienie w transakcjach handlowych.
- W ramach Usługi, Sales Intelligence wyświetli użytkownikowi odwiedzającemu Sklep Klienta Nową kartę lub Nowe okno co najmniej 1 (jeden) raz w czasie tej samej sesji przeglądarki tego samego użytkownika, z zastrzeżeniem, że ilość czy częstotliwość wyświetleń Nowych kart i Nowych okien nie będzie wpływała na zasady i wysokość rozliczeń między stronami umowy.
- Klient korzystający z Usługi zobowiązany jest do poinformowania odwiedzających jego Sklep użytkowników o wykorzystywanych w Sklepie plikach cookies, w tym o plikach wykorzystywanych w związku z korzystaniem z Usługi, jak również plikach cookies wykorzystywanych przez Sales Intelligence w związku ze świadczoną Usługą, oraz uzyskać zgodę Użytkowników na ich wykorzystanie, zgodnie z Polityką prywatności Sales Intelligence oraz wymogami wynikającymi z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
III. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Sales Intelligence zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie.
- Klient zostanie powiadomiony o takich zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej na zdefiniowany w Centrum Sprzedawcy adres e-mail wraz z podaniem wejścia w życie zmian. Nowa wersja Regulaminu zostanie udostępniona na stronach Serwisu. Klient może zapoznać się ze zmianami Regulaminu i odmówić ich akceptacji przesyłając do Sales Intelligence oświadczenie w formie pisemnej, na adres: Sales Intelligence sp. z o.o., ul. Jodłowa 1/5, 81-526 Gdynia, o odmowie akceptacji zmian w terminie 30 dni od daty powiadomienia Klienta przez Sales Intelligence o zmianie Regulaminu.
- Niedostarczenie do Sales Intelligence odmowy akceptacji zmian Regulaminu, w terminie wskazanym w ppkt. 2 powyżej jest uznawane za akceptację zmian przez Klienta.
- Przesłanie w ciągu 30 dni od daty powiadomienia Klienta przez Sales Intelligence o zmianie Regulaminu do Sales Intelligence odmowy akceptacji zmian jest równoznaczne z rozwiązaniem umowy o świadczenie Usługi przez Klienta z zachowaniem 30 – dniowego terminu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, liczonego od dnia otrzymania przez Sales Intelligence informacji o odmowie akceptacji zmian. W okresie wypowiedzenia Klienta obowiązuje brzmienie Regulaminu sprzed dokonanej zmiany.