§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
§2. DEFINICJE
Pojęcia użyte w niniejszym dokumencie mają następujące znaczenie:
Organizator – Sales Intelligence sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni (81-526), ul. Jodłowa 1/3, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Gdańska Północy w Gdańsku, VIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000847644, NIP: 7010360301, Regon: 146393710, kapitał zakładowy w wysokości 5 184 800,00 złotych, będąca właścicielem Serwisu dostępnego pod adresem www.nokaut.pl;
Partner – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, pełnoletnia osoba fizyczna prowadzącą działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, uprawniona do dysponowania powierzchnią na Stronie Internetowej Partnera oraz zamieszczania Form Reklamowych, która przystąpiła do Programu Partnerskiego i uzyskała akceptację Organizatora na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
Program Partnerski – współpraca pomiędzy Organizatorem a Partnerem polegająca na odpłatnym prezentowaniu Formy Reklamowej przez Partnera w celu generowania transakcji w Sklepach lub pozyskiwaniu nowych Użytkowników Serwisów Organizatora przez Partnerów;
Centrum Partnera – aplikacja internetowa dostępna dla Partnera po zalogowaniu się na stronie internetowej Organizatora przy użyciu indywidualnego loginu i hasła, dzięki której Partner może zarządzać i korzystać z narzędzi dostępnych w Programie Partnerskim;
Użytkownik – Internauta, który po kliknięciu na Formę Reklamową umieszczoną na Stronie Internetowej Partnera został przekierowany do jednego ze Sklepów lub Serwisów Organizatora i został oznaczony indywidualnym dla Partnera identyfikatorem przy pomocy Cookies;
Klient – podmiot współpracujący z Organizatorem w zakresie prezentacji ofert w Serwisach Internetowych Organizatora i podmiotów z nim współpracujących na zasadach określonych w „Regulaminie dla Sprzedawców” oraz innych regulaminach świadczenia usług przez Sales Intelligence sp. z o.o. dostępnych na stronach internetowych Organizatora;
Sklep – sklepy internetowe należące do Klientów;
Kliknięcie – świadome działanie osoby, nie będącej pod kontrolą Partnera, polegające na aktywacji Formy Reklamowej zamieszczonej przez Partnera w celu uruchomienia strony jednego ze Sklepów lub Serwisów Organizatora;
Cookies – niewielkie pliki zapisywane na dysku Użytkowników, pozwalające Serwisom na rozpoznanie powracających Użytkowników i badanie ich aktywności na stronach Serwisu Organizatora lub Sklepu;
Rejestracja – jednorazowa czynność, polegająca na uzyskaniu przez Partnera Konta w Centrum Partnera, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez Organizatora na stronie internetowej Serwisu Internetowego;
Stawka za Kliknięcie – kwota za Kliknięcie do Sklepu, której wysokość jest uzależniona od kategorii oraz Transakcyjności ruchu wygenerowanego przez Partnera;
Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.);
Serwis Internetowy – zbiór stron internetowych umieszczonych pod wspólnym unikalnym w skali sieci Internet adresem domeny;
Serwisy Internetowe Organizatora – serwisy będące własnością Organizatora lub podmiotów z nim współpracujących;
Strona Internetowa Partnera – stronę internetową Partnera, na której ma zostać wstawiona lub została wstawiona Forma Reklamowa, która została uprzednio zgłoszona do Organizatora i przez niego zaakceptowana;
Narzędzia Partnera – powierzchnie, do których Partnerowi przysługują prawa, umożliwiające na nich zamieszczenie Form Reklamowych i Kliknięcie przez Użytkownika;
Forma Reklamowa – link, banner (statyczny lub animowany), box reklamowy, kompletny fragment HTML zawierający pola formularza i każda inna domknięta forma graficzna lub tekstowa, powodujące po Kliknięciu przez Użytkownika jego przekierowanie na stronę Sklepu lub jednego z Serwisów Organizatora zamieszczona w Serwisie Partnera lub na Narzędziach Partnera które umożliwiają Kliknięcie;
Transakcyjność – stosunek liczby transakcji do przesłanego ruchu;
Umowa – umowa zawarta drogą elektroniczną pomiędzy Organizatorem a Partnerem;
Konto – przydzielona danemu Partnerowi część Serwisu Internetowego Organizatora, za pomocą którego Partner może dokonywać określonych działań w ramach Centrum Partnera;
API – zestaw funkcji pozwalający Partnerowi pobierać informacje od Organizatora, w tym oferty jego Klientów, w celu tworzenia indywidualnych Form Reklamowych, do której stosuje się odpowiednio zapisy Regulaminu dotyczące Formy Reklamowej;
Tabele scoringowe – tabele wskazujące wysokość i zasady naliczania wynagrodzenia prowizyjnego Partnera z tytułu Umowy, udostępnione na stronie internetowej Organizatora;
Regulamin – niniejszy dokument.
§3. ZASADY KORZYSTANIA Z CENTRUM PARTNERA
§4. POSTANOWIENIA OGÓLNE
6.3. zawierać dającą się sprecyzować tematykę, która jednocześnie nie narusza postanowień niniejszego Regulaminu, prawa polskiego, norm obyczajowych i moralnych.
6.4. być dostępne dla Organizatora w każdym czasie, w zakresie umożliwiającym sprawdzenie czy przestrzegane są postanowienia niniejszego Regulaminu.
§5. ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY
§6. WYNAGRODZENIE
§7. PRAWA I OBOWIĄZKI PARTNERA, NIEDOZWOLONE CZYNNOŚCI
§8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
§9. DOSTĘP DO API
§10. ROZWIĄZANIE i ODSTĄPIENIE OD UMOWY
§11. DANE OSOBOWE
§12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Załączniki