Jak marka Rea zyskała drugą szansę na zaangażowanie klienta i zwiększyła sprzedaż w oficjalnym e-sklepie?

12.12.2017

Główny cel

Naszym głównym celem było ponowne zainteresowanie asortymentem sklepu użytkowników, którzy opuszczali sklep, bez dokonania zakupu. Prezentowaliśmy spersonalizowaną propozycję produktów, dopasowanych do preferencji odwiedzających stronę lazienka-rea.pl. Zależało nam na tym, by potencjalny klient, odnalazł w bogatej ofercie to, co aktualnie znajduje się w kręgu jego potrzeb zakupowych.

Nasze wyniki

Wspólnie z oficjalnym sklepem marki Rea, postanowiliśmy przetestować, czy spersonalizowane oferty za pomocą BackMarketing, nie tylko angażują odwiedzających do powrotu na stronę sprzedawcy, lecz również inspirują do zakupu produktów. Test trwał blisko 3 tygodnie, w tym czasie udało nam się uzyskać następujące wyniki:

1722
7%

transakcji zostało dokonanych po zapoznaniu się ze spersonalizowaną ofertą sklepu

8%

przychodu stanowiły zakupy sfinalizowane z udziałem BackMarketing

Marka Rea istnieje na polskim rynku już od 1993 roku. Specjalizuje się w produkcji i imporcie wysokiej jakości towarów z zakresu armatury łazienkowej i kuchennej.

Głównym celem firmy jest pełne zadowolenie klientów, dlatego też Rea dba o funkcjonalność, bezpieczeństwo oraz wysoką jakość oferowanych produktów. Długoletnie doświadczenie, jak również uznanie i zaufanie klientów owocują tym, że Rea jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Dbając o wyszukane gusta oraz rosnące wymagania klientów, firma stale poszerza swój asortyment, mając na uwadze najnowsze trendy w dekoracji wnętrz. Firma aktualnie posiada własne magazyny o powierzchni około 30 000 m2 oraz własne laboratorium badawcze LAP. Marka Rea współpracuje z ponad 1000 stałych odbiorców hurtowych.

Bogata oferta sklepu jest jego niewątpliwym plusem, ponieważ spełnia oczekiwania zakupowe szerokiego grona potencjalnych odbiorców. Z drugiej strony może być minusem, ze względu na to, iż wydłuża się czas odnalezienia produktów, tym samym część osób rezygnuje z zakupów. Rea, mając na uwadze wygodę zakupów swoich klientów, zdecydowała się na wprowadzenie udogodnienia w postaci spersonalizowanej oferty BackMarketing.

BackMarketing zdecydowanie wpływa na zwiększenie sprzedaży. Wykorzystuje w pełni potencjał, jaki kryje się w bogatej ofercie naszego sklepu. Jednocześnie jest to rozwiązanie, które w pierwszej kolejności ma na uwadze jakość obsługi i satysfakcje klientów.

Piotr Barszczewski
E-commerce specialist
lazienka-rea.pl

BackMarketing, dlaczego warto?

Ułatwiasz użytkownikom zakupy

Spersonalizowana oferta oszczędza czas, pomagając odnaleźć produkty spełniające preferencje zakupowe.

Zwiększasz sprzedaż online

Szybkie i proste dotarcie do poszukiwanych produktów, zwiększa prawdopodobieństwo zakupu.

Zmniejszasz koszt pozyskania klienta

Większa ilość klientów z tego samego ruchu na stronie, bezpośrednio przekłada się na wyższy zysk.

Skontaktuj się z nami

Aktywuj BackMarketing i pomagaj klientom znaleźć to czego potrzebują!