Jak zmaksymalizować potencjał Facebooka?

Zwiększyliśmy o ponad 50% liczbę nowych użytkowników na stronie.

Badapak.pl

Produkcja, konfekcjonowanie i handel szerokim asortymentem produktów spożywczych

Cel:

Powiększenie grupy odbiorców regularnie zamawiających produkty klienta z branży FMCG.

Czas realizacji:

styczeń – czerwiec (6 miesięcy)

Jak to zrobiliśmy?

Działania prowadzone na Facebooku dla Badapak.pl skupiały się wokół działań świadomościowych z utrzymaniem wyznaczonego poziomu ROAS.

Stworzyliśmy reklamy katalogowe na Facebooku, posegmentowane na poszczególne kategorie – wykorzystywane w danych porach roku.

Efekty

6656%

ROAS z całości działań na kampaniach sprzedażowych

26,5%

Conversion Rate z kampanii sprzedażowych

4,34%

CTR

~1000 sztuk

liczba pozyskanych zakupów

1 500 000

do tylu osób dotarły działania reklamowe

Marzena Przybyłek

Business Development Manager

Advisor photo

Rozwijaj swoje działania na Facebooku!

Razem z nami.

Umów spotkanie

Zobacz inne historie naszych klientów

Zobacz wszystkie

Kampania wideo dla marki Supra3 stworzona za pomocą AI

Jak to zrobiliśmy? – od konceptu do realizacji

Supra3

Supra3, to jeden z brandów producenta suplementów diety składających się z grzybów adaptogennych i miodu akacjowego, które w naturalny sposób wspierają odporność, pomagają w regeneracji komórek oraz działają antyoksydacyjnie.

Więcej
AT Outlet

Rekordowy kwartał na Allegro w AT Outlet!

Wzrost sprzedaży o 338% w ciągu 3 miesięcy.

AT Outlet

AT Outlet to zaufany dostawca wysokiej jakości sprzętu elektronicznego po leasingu. W ofercie znajdują się laptopy, smartfony, tablety, komputery stacjonarne oraz bogaty wybór komponentów i akcesoriów – od naklejek po części zamienne do laptopów.

Więcej