Dostaliśmy certyfikat od Google za najlepsze kampanie produktowe!

8.05.2020

Kilka dni temu otrzymaliśmy certyfikat i nagrodę od Google, potwierdzające wybitne osiągnięcia w prowadzeniu kampanii Google Shopping Ads. Uzyskaliśmy najlepszy wynik optymalizacji kampanii produktowych. Jaki był ich zakres i co to oznacza dla naszych klientów i partnerów?

Zacznijmy jednak od początku.

Aby dostać wyróżnienie i nagrodę za najlepsze kampanie produktowe od Google, musieliśmy najpierw otrzymać status CSS Premium Partner.
A stało się to w sierpniu 2019 roku. Mocno wtedy skupiliśmy nasze działania w Google Shopping Ads, stale optymalizując prowadzone kampanie, aby wyniki klientów były dla nich i dla nas satysfakcjonujące. Przełożyło się to pozytywnie na wzrost liczby obsługiwanych sklepów. W efekcie przekroczyliśmy liczbę
500 (!) prowadzonych kampanii, tym samym otwierając sobie furtkę do ubiegania się o ten prestiżowy Certyfikat CSS Premium Partner.

Premium_CSS_Partner

Łatwo nie było (to przecież Google 🙂 ). Nasz team musiał przejść dosyć złożony proces certyfikacji. Odbyliśmy szereg szkoleń, po których przyszedł czas na egzaminy. Zdaliśmy je na piątkę 🙂 .
Jako pierwsza firma w Polsce uzyskaliśmy bezpośredni dostęp do specjalistów Google w Irlandii i jak już podaliśmy wyżej – od sierpnia 2019 roku jesteśmy w elitarnym i wąskim gronie firm z całego świata.

Jakie korzyści daje Google CSS Premium Partner?

Profity są naprawdę godne uwagi! I nie są to tylko górnolotne frazesy, bo nasi klienci cieszą się spektakularnymi wynikami (co zresztą potwierdza ostatnia nagroda 🙂 ).
Dzięki odznace Partnera Premium:

  • mamy stały kontakt z dedykowanymi opiekunami Google (biznesowym i technicznym), w razie potrzeby kontaktujemy się z nimi i gdy pojawiają się problemy wspólnie szukamy rozwiązania (nawet w trybie pilnym!),
  • wiemy z wyprzedzeniem o zmianach planowanych w GSA, a także staramy się być o krok naprzód, jeszcze zanim Google zaskoczy wynikami tych zmian,
  • trzymamy rękę na pulsie i bierzemy udział w szkoleniach, aby utrzymać wysoką jakość obsługi kampanii i optymalizować wyniki,
  • dajemy pełną obsługę prowadzenia kampanii i atrakcyjne stawki CPC, uwzględniające 20% rabat naszego konta Comparison Shopping Services (CSS).

Ciężka praca popłaca.

Efektem naszych działań, skupienia się na monitorowaniu wyników naszych klientów i doświadczeniu naszego teamu jest kolejne wyróżnienie. I to nie byle jakie.

Google Shopping Ads certyfikat
Certyfikat potwierdzający wybitne osiągnięcia w prowadzeniu kampanii Google Shopping Ads.

Uzyskaliśmy najlepszy wynik w optymalizacji kampanii produktowych. Zakres jest szeroki, poniżej wymieniamy najważniejsze działania:

  • profilowanie odbiorców kampanii > dzięki zbieraniu danych tworzymy profile klientów,
  • zarządzanie feedem produktowym sklepów > pomaga nam w tym nasz autorski program do ich analizy,
  • optymalizacja stawki CPC > aby zwiększyć efektywność kampanii,
  • targetowanie produktów > bazując na remarketingu i wcześniejszych wyszukiwaniach odbiorców naszych klientów,
  • zwiększenie udziału wyświetleń w wyszukiwarce > dzięki osiągnięciu wysokiego rankingu i jakości naszych reklam,
  • dostosowywanie budżetów na kampanię > nie “przepalamy” pieniędzy klientów.

Jeśli czytasz ten wpis i choć trochę zastanawiasz się jak zacząć kampanię w Google Shopping Ads i dlaczego jeszcze tego nie robisz – napisz lub zadzwoń – opowiemy Ci w jaki sposób wystartować z kampanią u nas i zaproponujemy personalizowane działania dla Twojego sklepu.

Komentarze

komentarze