43% klientów opuszczających Nokaut.pl zatrzymanych na stronie dzięki BackMarketing – Case Study

Główny cel
Głównym celem wdrożenia usługi BackMarketing w Nokaut.pl było ułatwienie użytkownikom porównywarki cen dotarcia do produktów dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb oraz preferencji zakupowych.
Nasze wyniki
Zatrzymanych klientów na stronie
43% użytkowników ponownie zainteresowanych produktami w Nokaut.pl
Dodatkowa sprzedaż
2% z osób, które powróciły na stronę zdecydowało się na zakup produktów z oferty dzięki BackMarketing
Jak osiągnęliśmy takie wyniki?
8 milionów produktów w katalogu
Rozwiązanie testowaliśmy na stronie Nokaut.pl. Nasza baza produktowa zawiera oferty ponad 3000 zintegrowanych z nami sklepów internetowych.
Analiza potrzeb użytkowników
Dzięki najnowszym technologicznym rozwiązaniom zbieramy informacje na temat użytkowników, analizując je pod kątem preferencji zakupowych.
Spersonalizowana oferta
Trafne dopasowanie produktów do potrzeb klientów przełożyło się bezpośrednio na wyższą sprzedaż.
Dlaczego BackMarketing?
Oferta dopasowana do preferencji zakupowych zwiększa zaangażowanie odbiorców.
Dedykowane propozycje przedstawione są w sposób atrakcyjny dla potencjalnych klientow.
Szybkie i proste dotarcie do produktów zwiększa prawdopodobieństwo zakupu.
Skontaktuj się z nami
Sprawdź jak BackMarketing zwiększy sprzedaż w Twoim sklepie.