43% klientów opuszczających Nokaut.pl zatrzymanych na stronie dzięki BackMarketing – Case Study

28.11.2017

Główny cel

Głównym celem wdrożenia usługi BackMarketing w Nokaut.pl było ułatwienie użytkownikom porównywarki cen dotarcia do produktów dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb oraz preferencji zakupowych.

Nasze wyniki

43%

Zatrzymanych klientów na stronie

43% użytkowników ponownie zainteresowanych produktami w Nokaut.pl

2%

Dodatkowa sprzedaż

2% z osób, które powróciły na stronę zdecydowało się na zakup produktów z oferty dzięki BackMarketing

Jak osiągnęliśmy takie wyniki?

8 milionów produktów w katalogu

Rozwiązanie testowaliśmy na stronie Nokaut.pl. Nasza baza produktowa zawiera oferty ponad 3000 zintegrowanych z nami sklepów internetowych.

Analiza potrzeb użytkowników

Dzięki najnowszym technologicznym rozwiązaniom zbieramy informacje na temat użytkowników, analizując je pod kątem preferencji zakupowych.

Spersonalizowana oferta

Trafne dopasowanie produktów do potrzeb klientów przełożyło się bezpośrednio na wyższą sprzedaż.

Dlaczego BackMarketing?

Oferta dopasowana do preferencji zakupowych zwiększa zaangażowanie odbiorców.

Dedykowane propozycje przedstawione są w sposób atrakcyjny dla potencjalnych klientow.

Szybkie i proste dotarcie do produktów zwiększa prawdopodobieństwo zakupu.

Skontaktuj się z nami

Sprawdź jak BackMarketing zwiększy sprzedaż w Twoim sklepie.