11% klientów skorzystało ze spersonalizowanej oferty w pielegnacjaobuwia.pl dzięki BackMarketing – Case Study

4.12.2017

Główny cel

Celem wdrożenia usługi BackMarketing w sklepie pielegnacjaobuwia.pl było zatrzymanie klientów, mimo podjęcia decyzji o opuszczeniu sklepu. Przedstawialiśmy spersonalizowaną ofertę, dopasowaną do preferencji zakupowych potencjalnych klientów. Zależało nam na ponownym zainteresowaniu odbiorców asortymentem sklepu, zaangażowaniu do powrotu na stronę oraz zachęceniu do zakupu dedykowanych produktów.

Nasze wyniki

Przeprowadziliśmy wspólnie z naszym klientem dwutygodniowy test mający na celu sprawdzenie efektywności nowego rozwiązania. W czasie trwania testu, dzięki BackMarketing:

1513

osób postanowiło lepiej zapoznać się z asortymentem pielegnacjaobuwia.pl

11%

klientów skorzystało z prezentowanej oferty i dokonało zakupu

161

osób zostało klientami pielegnacjaobuwia.pl, mimo iż kilka minut wcześniej opuściłoby sklep bez dokonania zakupu

Firma powstała w 1954 roku i od początku działa w obszarach obuwniczych i kaletniczych. Zdobywane przez lata doświadczenie w handlu detalicznym, pozwala na stały rozwój i rozszerzanie asortymentu. Pielęgnacja Obuwia Kacperek od kilku lat posiada sklep internetowy, dzięki któremu dociera do jeszcze większej grupy klientów. Dzięki coraz to bogatszemu katalogowi dostępnych produktów, szybkiej realizacji zamówień oraz fachowej obsłudze, z miesiąca na miesiąc firma zdobywa zadowolonych klientów.

Rosnąca konkurencja oraz chęć wprowadzania maksymalnych udogodnień dla potencjalnych klientów zachęciła właścicieli sklepu do przetestowania BackMarketingu. Dwutygodniowy test pozwolił na wyciągnięcie pierwszych wniosków i pierwsze opinie dotyczące tego rozwiązania.

BackMarketing jest świetnym rozwiązaniem umożliwiające prezentowanie personalizowanych ofert. Już po krótkim teście zaobserwowaliśmy wysoką skuteczność tego rozwiązania. Dzięki BackMarketing udało nam się zatrzymać odwiedzających nasz sklep na dłużej oraz wygenerować dodatkową sprzedaż.

Daniel Nowak
pielegnacjaobuwia.pl

Czym jest i jak działa BackMarketing?

BackMarketing jest nowym rozwiązaniem dedykowanym właścicielom sklepów internetowych, którzy chcą zwiększyć rentowność procesu pozyskania klienta.

Integracja sklepu

Jest niezbędna, aby móc przedstawiać klientom produkty z oferty sklepu, w którym BackMarketing został wdrożony.

Analiza potrzeb użytkowników

Dzięki najnowszym technologicznym rozwiązaniom zbieramy informacje na temat użytkowników, analizując je pod kątem preferencji zakupowych.

Spersonalizowana oferta

Trafne dopasowanie produktów do potrzeb klientów przełożyło się bezpośrednio na wyższą sprzedaż.

Dlaczego BackMarketing?

Oferta dopasowana do preferencji zakupowych zwiększa zaangażowanie odbiorców.

Dedykowane propozycje przedstawione są w sposób atrakcyjny dla potencjalnych klientow.

Szybkie i proste dotarcie do produktów zwiększa prawdopodobieństwo zakupu.

Skontaktuj się z nami

Dowiedz się więcej o BackMarketing i zwiększaj sprzedaż w Twoim sklepie internetowym.

Komentarze

komentarze